Vi satte henne i sofaen, sammen med de andre to, og hun var veldig nyskjerrig og høyt og lavt.
Hun var også ganske tam, hun i dyrebutikken sa hun hadde pleid å ta henne ut mens hun gjorde oppgjøret osv..
Da vi satt henne i sofaen ble Nille veldig stresset, hun fikk sånn bustepels, tror vi gikk litt fort frem. Hun roet seg etterhvert.

Her har Nille litt bustepels. Ninni som den nye heter var hvertfall ikke nervøs for dem. Vi hadde de litt i sofaen senere på dagen også. Det ble litt piping og litt mye "småslossing" så idag bestemmte vi oss for å prøve ett nøytralt sted, noe vi kanskje burde gjort med det samme. Dette gikk mye bedre for nille og ninni sin del. Nala bryr seg ikke særlig mye, legger henne i bakken litt nå og da. Når hun blir alt for klengete og hopper på ryggen hennes litt for mye. De koste seg sammen under dyna etterhvert, og sovna begge to, ved siden av hverandre. Nesten helt inntil.
Derreter tok vi dem ut i sofaen igjen, men måtte lukke buret, da Nille blir sur med engang ninni nærmer seg buret.

Ninni og Nala sovna i huset på magen min.
Men hva burde jeg gjøre for at Ninni skal bli akseptert i buret, vil det hjelpe å vaske og ommøbblere litt?
Eller må jeg bare fortsette å la de treffes i sofaen og på ett nøytralt sted, problemet med sofaen er at nala og nille klatrer opp på buret og legger seg under pleddet og sover.

Føler ikke at jeg har helt taket på det med introduksjon enda, selvom jeg regnet med at dette går seg til.
Ninni hadde forresten en luftveisinfeksjon så vi skal til dyrlegen i morgen, nala har vært litt nysete i det siste, men hun virker hyper allergisk for alt som er. Det burstrøet vi brukte som vissnok skulle være greit mot rotter reagerte hun veldig på. Også får vi se på svulsten til nille samtidig.