Jentene

Første ordentlig kosestund med Medea og Medusa - dagen etter jeg fikk de!
Begge er dumbo, og Medusa er agouti hooded og Medea black hooded (tror jeg)!

Søte bittelille dumbomor Medea!

Min vakre, lille russian blue, Lydia! (RIP)

Hun var den mest rampete lille luringen jeg har vært borti, men den mest kosete da hun først kom seg nedi genseren til mamma <3

Kosestund med Lydia! :smooch:

Bilder fra perioden rett etter jeg adopterte huskyene Frøya (RIP) og Eyr! Etter et par introduksjonsdager var de alle bestevenner, og det beste de visste var å ligge og kose på den lange hengekøya i toppen av buret!

KoseFrøya og KoseEyr! Tvillingene som vi kalte de, ettersom de var så og si prikk like bortsett fra noen småforskjeller i ansiktet og på ørene :cheerful:

Rottehaug! Medusa oppå Medea.

Rottehaug! Frøya oppå Medusa.

Noe av det beste i verden er å sove ved siden av mamma i senga! Medusa og Medea (under der) :giggle:

Eyr utforsker i hagen! Litt skummelt, men veldig spennende.

Hilsing og kosing! Medea, Frøya, Eyr og Medusa (i toppen) :nottelling:
Guttene

Introduksjon mellom Harry & Ron og Sirius! Kun en ukes tid etter vi hadde fått brødrene Harry og Ron, som kom fra en liten oppdretter i området, kom vi over en utrolig vakker liten gutt som stod helt aleine på dyrebutikken på et kjøpesenter i Bamble. Jeg falt pladask for han, og var innom og hilste på hver gang jeg var innom. Etter han hadde vært aleine en ukes tid, bestemte vi oss for å ta han med oss hjem, og jaggu falt ikke mannen min pladask også. Han kunne omtrent ikke klatre da vi fikk han, men var den vennligste og mest sosiale dyrebutikkrotta jeg har møtt! Og det tok ikke mer enn et par timer før han og guttene ble gode venner, og begynte å leke, kose og sove sammen! Etter et par dager hadde han lært han alt han ikke kunne fra de, og jaggu ble han ikke litt av en klatremester. :boing:

Sirius i en av sine mange, rare (og veldig søte) soveposisjoner!

Utetid på senga! Med mannen min. Finingene :cheerful:

Mamma sin BH er utrolig spennende! :nottelling:

Og pappa sin skulder er trygg og god å ligge på :cheerful:

Harry på vei opp på utetidsoveboksen!

Ute i hagen med mamma og pappa, med masse spennende lukter, og masse gode løvetann å tygge på!
Se så vakre de er, da, gosj!

Også et til av Sirius i soveposisjon.. Søtnosen!