Selger Ferplast Jenny bur med utstyr

Rotter og rotterelaterte annonser, inkludert rottepass og transporthjelp.

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
miriam
Hamstrer mat
Sted: Elverum
Kontakt:

Selger Ferplast Jenny bur med utstyr

Legg innav miriam » 25 nov 2013, 13:40

Jeg har lenge lagret buret jeg brukte til rottene mine og har nå tenkt til å selge det. Det er et Ferplast Jenny bur av gammel type. Det har tre luker. En liten luke på hver langside og en stor luke på toppen av buret. Buret har disse målene: L: 78 cm B: 48 cm D: 80 cm

Med buret kan det følger det med to grå jenny hyller med skuer av plastikk. Disse er veldig slitt, men fungerer. Et hjørnetoalett. To skåler med oppheng. Vannflaske med oppheng. Fire skåler, tre i keramikk og en i glass. To sovehus, Ferplast Iglo i rød og gul/lime grønn. En stige til jenny hyller. To reisebur fra ferplast som åpnes i toppen. Kan deles i to for vask. Et mindre bur som er brukt som sykebur med hylle som hører til. Et hengehus i gul. Og røret som fulgte med Jennyburet i grått og svart.

Jeg brukte dette buret til mine rotter i tre år så derfor er det noe slitasje. Men jeg vil ikke si det er noe man legger merke til. I det ene reiseburet er det en sprekk i lokket. Dette har aldri vært et problem for oss.

Jeg selger buret med alt av tilbehør for 500 kroner. Buret står hos meg i Elverum og må hentes der.

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
-Miriam

Gå tilbake til «Kjøp og salg / omplassering»