Fikk meg en påminner

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Locked
Maria
Klatrer på møblene

Fikk meg en påminner

Post by Maria »

jfr en diskusjon vi hadde for en stund siden ad hvor lenge rottene kan være alene hjemme. Kom hjem fra en god dammeldags danskebåt-tur forleden og ble møtt i gangen av lille Irmelin som hadde kommet seg ut av buret, men selvfølgelig ikke inn igjen. Hun var skikkelig tørst, ganske sulten og lettere forvirret, men alt i alt i god form. Poenget er egentlig at jeg har brukt dette buret lenge og ingen har noen sinne kommet seg ut, det var en fare jeg ikke hadde forutsett i det hele tatt, og jeg er ganske rotte-fare-paranoid. Og er derfor glad jeg ikke var borte mer enn ett døgn, jeg vet ikke hvor lenge hun har vært ute og vandret.

Fikk ellers et lite anfall da jeg oppdaget en røykpakke med et stort hull i, men Irmelin virker fortsatt like fin. Skjønner de kanskje hva som ikke er bra for dem?
Maria H.

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

Fikk ellers et lite anfall da jeg oppdaget en røykpakke med et stort hull i, men Irmelin virker fortsatt like fin. Skjønner de kanskje hva som ikke er bra for dem?
"HEI! Kan dere, så kan vi! Vi vil også ta oss en fest iblant, rai rai.

My og Rim
- uskikkelige damer med sans for utagerende festing og andre ulovlige aktiviteter"

:wink:

Jeg tror de tenker sånn...det virker sånn av og til... :roll:
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com

Maria
Klatrer på møblene

Post by Maria »

:lol:
Hjemme-alene-fest! Skjønner det jo nå. Jeg er visst en av de naive mammaene som tror at akkurat deres små ikke driver med sånt. :oops: ..
Maria H.

Locked