Ja Martha etterhvert som tiden går så blir jeg bare mer og mer imponert over Rufus og hans adferd. Rett og slett litt katteaktig, han får også plutselig sånne rier at han hopper og sprett og leker med mine fingre, så hvis jeg krafser på gulvet med fingra så hopper han rundt og ska ta de. Så hvis jeg leke kiler han så tar han helt av, det er konge. Og når Rufus er på oppdagelsesferd trenger jeg bare å rope på han så kommer han løpende. Og håret mitt er nok noe av det morsomste han vet sitter oppå hodet mitt og leker seg noe helt vilt. Og plutselig blir han sliten og legger seg helt oppå brystet mitt nesten under haken og vil bare kose, han elsker å bli klødd oppå hodet og rundt ørene, da lager han noe sånne gode kose lyder og skjærer litt med tennene. Jeg blir bare helt betatt at en sånn liten herlig skapning har så utrolig tiltro til meg, han skal helst oppi ansiktet mitt og slikke meg på nesen. Altså jeg hadde aldri trodd at dette var mulig med en gnager, men enten er Rufus "one of a Kind" eller så er virkelig disse små firbeinte helt vidunderlige skapninger. Og det som jeg synes er veldig ålreit iden jeg har en fire månder valp som klør i tenna, så henner og fingre får virkelig gjennomgå, er Rufus så utrolig forsiktig når han kose biter, er så vidt han er attid huden. Scott fikk møte Rufus igår, selvfølgelig var Rufus i buret, Scott tok jo helt av og sleika Rufus gjennom sprinkla og var ja litt braskete, men lille Rufus satt der og funderte nok veldig hva denne kjempe rotta egentlig dreiv med, for han var så rolig, men alikevel veldig nysjerrig. Nei rotter er virkelig noe jeg har fått et helt annen syn på, en når min 8 åring kom første gang og spurte meg om han ikke kunne vær så snill å få en, det første jeg tenkte på var æsje åssen skal jeg takle å ta i noe sånt, og gnagere jeg har ihvertfall vøri borti før har ikke akkurat vært noe kjærlige. Men her i huset har rotter kommet for å bli og det er helt sikkert.

Har ikke hatt så veldig mye kontakt med Julia etter jeg fikk Rufus, men jeg vil ihvertfall gi deg en stor klem og jeg takker deg som har gitt meg denne herlig lille firbeinte som jeg har blitt så kjempe gla i :sol: