En del av familien =)

Generelt om rotter, spørsmål om rotter som ikke passer inn under de andre kategoriene

Moderator: Moderatorer

Locked
Chrizzy
Pinglerotte

En del av familien =)

Post by Chrizzy »

Heisann :D Lurer på hvor mange av dere som går rundt med rottene nesten 24/7? Jeg er en av dem som gjerne kunne ha hatt dem i senga mens jeg sov, hehe :P når har dere med dere rottene, og når lar dere dem være i buret sitt?
¨*Christine*¨

Pundersen

Post by Pundersen »

Jeg har mine ute hele dagen. Hunnrotta følger etter meg overalt, klatrer opp på meg og setter seg på skuldra mi. Og noen ganger sovner vi begge to i sofaen, med hun på magen ;P

Nemesis
Tisser i køyene

Post by Nemesis »

Har buret åpent så sant vi er hjemme, men rottene ligger mye inni buret og sover likevel... Har prøvd å ha med rotter i senga, men det har vært lite vellykket. Ved siste forsøk gav jeg opp da Silver trampet meg i øret. Skulle gjerne hatt dem med overalt!
Tror det er fint å være rotte, men det er jammen ikke værst å være rotte-eier heller!

Dumbo-fan90
Sover i do

Post by Dumbo-fan90 »

min ene rotte, Pippin, går løs om dagen, og noen ganger om natten (ikke planlagt da) og han stortrives sånn, men mest av tiden går med på å sove i buret sitt da :lol:
Mvh Ida&rottene

Pundersen

Post by Pundersen »

Mine stikker som regel og legger seg inni buret, men noen ganger så sovner de i vinduet eller andre plasser det er litt mørkt! :)

kikky
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by kikky »

aragorn gutten min skulle nok likt å ha vært løs døgnet rundt, men har kat, hund og en far som missliker rottene... ellers får dem løs på rommet mitt når jeg er på dataen eller gjør lekser og det er en del av dagen :P
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

Idamb

Post by Idamb »

Gnager de ikke påledninger å sånnt? :roll:

kikky
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by kikky »

nei, ikke mine hvertfall :wink: men følger da med på dem :wink:
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

Pundersen

Post by Pundersen »

Mine er faktisk ganske snille når det gjelder gnaging, de er vel alt for opptatt med å tusle rundt og snuse og rive ned alt, at de ikke har tid til å gnage på ledninger.

Locked