Dusje rotte!

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Fint_Lite
Tisser i køyene

Dusje rotte!

Post by Fint_Lite »

Ja, jeg har en rotte som syntes det er sååå gøy å komme inn i dusjen da samboern min dusjer!! haha! Han syntes det er så godt å sitte på gulvet, og Tutta kommer gjerne inn på besøk! hehe!! Tre ganger har hun gjordt det nå, og hun går ikke ut med det første heller!! måtte jo bare le da jeg så dette selv nå!!! Rare dyr altså!
Mvh

Jane, Tjukka, Lille My, Tutta og Sissi!

www.FintLite.piczo.com

Himi-Zoo
Hamstrer mat

Post by Himi-Zoo »

Hehe, noe så morro :D det må du ta bilde av en dag :D:D:D

Fint_Lite
Tisser i køyene

Post by Fint_Lite »

Ja, det må jeg prøve på!! Hun syntes det er så gøy, første rotta jeg har som liker å dusje!!
Mvh

www.FintLite.piczo.com

rottus

Post by rottus »

Hei, jeg har også en raring av en rotte. My elsker å sitte på skulderen våres i dusjen. Kan hun få litt såpe, blir hun helt vill av lykke, he he.Gøy når rottene er såååå sosiale da. Den andre jenta vår vil ikke inn i dusjen, hun er veldig fornøyd med å stå utenfor og vente til My er ferdig. Trine.

Fint_Lite
Tisser i køyene

Post by Fint_Lite »

HaHa, så gøy!! Tutta mi er så utrolig klengete da hun er ute, jegblir nesten litt lei etter hvert! haha...reiser jeg meg opp klarter hun bare opp buksebeinet for å komme opp...og så har hun begynt å komme inn i dusjen for å hilse på...lille My'en min hun er bare rampete, utspekulert og sleip!
Mvh

www.FintLite.piczo.com

Dumbo-fan90
Sover i do

Post by Dumbo-fan90 »

OII! :shock: Har 4 rotter, alle hater absolutt ALT som heter vann!! :hm: rare skapninger.. Bra de er forskjellige iallefall :D
Mvh Ida&rottene

Locked