(Flytt det gjerne eller steng det hvis dere mener det er upassende).
Jeg skjønner ikke hva det er med folk? Har tatt til meg en liten han rotte på bare 4 mnd. En i omgangs kretsen som hadde kjøpt han, men ikke villa ha han for di hun skulle reise så mye i sommer, så hun tenkte hun skulle avlive han. Han er bare 4 mnd, så hun har jo ikke hatt han mer en 2 mnd maks. Jeg pratet litt med henne og lurte på om hun skulle ta han med til vet for å gjøre det, men nei hun hadde vist en kompis som kunne ta seg av den

Det som iriterer meg mest er at dette er en gankse oppegående dame/jente som er voksen. Ikke det at alder her har noe og si, men et voksent menneske skal ikke oppføre seg på den måten og ha slike uansvarlige holdninger...
Så nå sitter jeg her med lille Loke, så noe godt kom det jo ut av denne situasjonen. Han er super skjønn, ikke veldig sikker på livet. Men alt i alt en veldig rolig og fortrolig liten skapning

Åhh... det var godt å få det ut

Så nå er jeg på ut kikk etter en lille bror til Loke. Og Loke skal få leve lykkelig alle sine dager. Snipp snap snute, så var eventyr akkurat begynnt :konge: