Frustrerende...
Moderator: Moderatorer
Frustrerende...
Tre av mine vakre hann rotter bor sammen. Om dagen er alt perle fott, men når kvelden kommer, så skal de to eldtste plage han minste. Spesielt mellomste mann.. Han følger etter Romeo overalt.. Stakkars vesle gutten piper jo hele tiden... Hva skal jeg gjøre? Jeg kan ikke sette han sammen med broren igjen enda, for han er i eget bur, pgs sykdom. Å Rassmus går ikke sammen med noen.. Han er bare slem mot de. Noen som har opplevd det samme?
Ja, jeg pleier å ha han litt ute om kvelden... Han har til og med begynt å åpne luken på buret selv.. *smarte gutten* Hehe.. Men måtte jo stramme luka da.. For de dyra hadde rassert rommet mitt når jeg kom hjem en dag... :O Ikke morro... De hadde vært å forsynt seg med sjokolade og hele pakka...
Å jeg syns så synd på Shorty stakkar... Virker ikke som om at han blir særlig bedre av vibramycin... :/ Kan det være at han trengernoe annet, eller er det da mest sannsynelig en skade på lille hjernen? Dyrlegen sa at det kunne være en av to ting... I såfall, hvis han har en skade på lille hjernen så lurer jeg på om det er vondt for han. For hvis det ikke er det så vil jeg fortsette å ta vare på lille tassen! =) Føler meg litt ekstra knyttet til han nå siden det er han jeg har tilbrakt mest tid med pga han har fått medesin..
Hadde jeg hatt plass til en til så hadde han nok fått en ny venn... Men det har jeg ikke... Jeg venter på å få henta to nye jenter, siden vesla mi plutselig ble alene da hennes mor ble avlivet...
Å jeg syns så synd på Shorty stakkar... Virker ikke som om at han blir særlig bedre av vibramycin... :/ Kan det være at han trengernoe annet, eller er det da mest sannsynelig en skade på lille hjernen? Dyrlegen sa at det kunne være en av to ting... I såfall, hvis han har en skade på lille hjernen så lurer jeg på om det er vondt for han. For hvis det ikke er det så vil jeg fortsette å ta vare på lille tassen! =) Føler meg litt ekstra knyttet til han nå siden det er han jeg har tilbrakt mest tid med pga han har fått medesin..
Hadde jeg hatt plass til en til så hadde han nok fått en ny venn... Men det har jeg ikke... Jeg venter på å få henta to nye jenter, siden vesla mi plutselig ble alene da hennes mor ble avlivet...
-
- Sofaspiser
- Kjønn: Kvinne
Jeg fikk eksakt det samme problemet med mine! Helt eksakt! Men minsten her ble så bitt av den mellomste (i halsen til og med) at han blødde flere steder!
Det gjenntok seg, så nå skal mellomste få seg et nytt hjem!
Jeg kan ikke ha det silik! Den mellomste ble mye kvikkere med engang bøllen var ute av buret deres! Den største tvangs pusser den minste innimellom og minsten piper. Men så lenge ingen blir skadet lar jeg dem styre litt på selv!
Håper bare de to som blir igjen ikke lager noe mer tull, for å ha en alene er jo kjipt!
Det gjenntok seg, så nå skal mellomste få seg et nytt hjem!
Jeg kan ikke ha det silik! Den mellomste ble mye kvikkere med engang bøllen var ute av buret deres! Den største tvangs pusser den minste innimellom og minsten piper. Men så lenge ingen blir skadet lar jeg dem styre litt på selv!

Håper bare de to som blir igjen ikke lager noe mer tull, for å ha en alene er jo kjipt!
Et liv uten dyr er ikke noe liv