Presentasjonstråd

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Siv M
Gammelrotte
Kjønn: Kvinne
Sted: Halden

Re: Presentasjonstråd

Legg innav Siv M » 16 mai 2013, 19:38

Velkommen, hyggelig med noen flere gutter her :cheer: håper du vil trives i jente flokken :giggle:

Crazyratlady
Stjeler søppel

Legg innav Crazyratlady » 16 mai 2013, 23:50

Velkommen til deg :cheerful:
Hyggelig med en gutt her ja ;)

Brukeravatar
Maria Bee
Omegarotte
Sted: Haugesund

Legg innav Maria Bee » 28 mai 2013, 10:44

Det er jo en stund siden jeg meldte meg inn her, men jeg har jo helt glemt å introdusere meg selv! Jeg heter da Maria, 21 år fra Husnes, men flyttet til Haugesund for 3 år siden. Jeg er utdannet billakkerer å jobber på Toyota Haugesund. Jeg holder da til på Frakkagjerd sammen med samboeren min og to rottetroll :smile: Ducati var jo den store dronningen i slottet, men hun sovnet stille inn, og hoppet over regnbuebroen for en stund siden :trist2: men vi 4 holder nå fortet oppe for henne, og vi trives ganske så godt :cheerful:
Ducati min lille stjerne. Sov godt jenta mi <3

Brukeravatar
Tonje Lenore
Gammelrotte
Sted: Over alt
Kontakt:

Legg innav Tonje Lenore » 28 mai 2013, 11:59

Velkommen velkommen :cheerful:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:

:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:

http://Www.selgerotter.blogg.no

Siv M
Gammelrotte
Sted: Halden

Legg innav Siv M » 28 mai 2013, 12:17

Velkommen Maria :cheer:

Crazyratlady
Stjeler søppel

Legg innav Crazyratlady » 28 mai 2013, 13:43

Velkommen :cheerful:
Alltid koselig med nye medlemmer her på forumet, og spesielt når de bor i samme distrikt som deg selv :)

Brukeravatar
maling
Pinky
Sted: Porsgrunn

Legg innav maling » 11 jul 2013, 15:45

På tide med en liten introduksjon fra meg og, kanskje! :cheerful:

Jeg heter Malin og bor i Porsgrunn i Telemark, sammen med mannen min og våre 6 rottebarn, Harry, Ron og Sirius på 5 måneder, og Medusa, Medea og Eyr på snart 2,5 år!
Jeg flyttet forholdsvis nylig hjem til Norge igjen fra London, etter et 2,5 års opphold der i forbindelse med studier (foto). Dessverre ble jeg veldig syk etter en stund, og fant til slutt ut av at jeg måtte flytte ut av landet og avslutte studiene på grunn av kronisk sykdom. Klimaet, smogen og muggen i husene i London tok rett og slett knekken på luftveiene mine en periode :sneak:
Men nå som jeg har vært tilbake i Norge et par måneder er jeg infeksjonsfri og (forhåpentligvis) på bedringens vei :cheerful:

Jeg jobber for tiden på Kunsthall Grenland, et nyåpnet galleri i Porsgrunn, hvor jeg jobber fulltid i sommerferien og prosjektbasert fra høsten av.
I august begynner jeg også å studere igjen, denne gangen nettbasert digital mediedesign, og gleder meg til det.

Sånn bortsett fra rottehold liker jeg å holde på med kunst av ulike slag, foto, design, musikk og jeg elsker å lage (vegan)mat :cheerful:
Snart får vi også et nytt vesen i hus, en nydelig liten italiensk mynde, og vi er kjempespente og gleder oss masse!
Harry& Ron.

R.I.P. Sirius, Eyr, Medusa, Medea, Frøya & Lydia.

Brukeravatar
Tonje Lenore
Gammelrotte
Kontakt:

Legg innav Tonje Lenore » 11 jul 2013, 16:23

så koselig, og velkommen skal du være :cheerful:

:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:

Brukeravatar
Eru
Bygger bol
Sted: Mosjøen

Legg innav Eru » 11 jul 2013, 18:48

Hei!

Jeg har helt glemt å introdusere meg selv i denne tråden. Til tross for at de fleste nok kjenner til meg her på forumet nå, slenger jeg inn en om meg og mine også! :grin:

Jeg heter Jeanette og bor sammen med min herlige samboer Jens i Mosjøen, byen midt i Norge! Her bor vi i en leilighet sammen med Labradorene Mimzy (5) og Villemo (1) som er mor og datter, og to hannkatter, Silver (7) og Mozart (1)

Så må vi selvfølgelig ikke glemme våre herlige barter! Milo, Maaru og Fivel som er brødre født 27. Februar 2013 og gamlingen Eron som jeg overtok for 10 dager siden da han var så syk at han hadde nok tatt kvelden etter noen dager hadde jeg ikke fått han til veterinær. Han er nå så og si frisk og lever i beste velgående, dessverre med headtilt noe han kommer til å gå med resten av livet pga. de forrige eierne som ikke tok han til veterinær.

Her går det fort i svingene og får snart FEM nye rotter!
Mishka er en ca 6 mnd gammel gutt som jeg overtar fra Streetmix her inne på forumet, og Rottegal er så snill og søt som tar han med til Mosjøen for meg! Så reiser jeg og en venninne til Stockholm i slutten av måneden for å hente tre brødre som da er ca 5-6 uker! Og på hjemveien plukker jeg like så greit opp en liten tass i Trondheim som er ca 6-7 uker! Så her hjemme blir det en stor god gutteflokk etterhvert! :flau: :grin:

Håper dere likte all lesingen :wink:
~ Mishka ~ Eron ~ Brus Willi ~ Mus Lee ~ Arnold Ratnegger ~

Crazyratlady
Stjeler søppel

Legg innav Crazyratlady » 12 jul 2013, 19:35

Koselig med nye (og gamle og da selvsagt) medlemmer her inne, håper vi blir mange :cheerful:

Brukeravatar
andilina
Pinglerotte
Sted: Kviteseid

Legg innav andilina » 06 aug 2013, 23:27

Hei jeg ble medlem her for noen dager siden men har ikke kommet inn på forumet før nå så da vil jeg gjerne presentere meg selv :boing:

Jeg er ei jente på 32 år i denne skrivende stund og jeg bor på en liten går i Vest Telemark nærmere sagt i Kviteseid kommune. Her sammen med meg bor det 3 små rotte jenter på 2 måneder, 2 schæfer hunder på 4 år og en fjording som er 20 år. Jeg har alltid vært glad i dyr så lenge jeg kan huske gikk på Søve landbruks skole i 3 år verdenes beste videregående skole om du spør meg. og nå har jeg akkurat tatt voksen utdanningen i barn og ungdoms arbeider og jobber nå i barnehage. Rotter har jeg alltid ønsket meg lenge men fikk aldri lov til å ha når jeg var yngre. Ikke før nå har jeg fått ønsket mitt oppfylt da 3 små rotte jenter ved navn Adorinda , Nanna og Libi kom i hus for 4 uker siden i fra Finn.no de kom i fra noen erfarne rotteeiere som hadde fått ett kull , jeg skulle egentlig bare ha 2 jenter men siden det var 3 jenter som var til salgs så tok jeg alle sammen i stede noe som jeg ikke angrer på i det hele tatt de er verdens søteste med 3 forskjellige personligheter de er verdenes snilleste rotter som alle kan håndtere tante barnet mitt på 6 år har blitt betatt av dem og vil helst leke med dem hele dagen viss hun hadde fått lov det har ført til at den dagen hun finner en firkløver skulle hun ønske seg rotter har hun sagt :giggle: :giggle: :giggle:
mine rotte hjerter Nanna, Adorinda og Libi

Brukeravatar
Tonje Lenore
Gammelrotte
Kontakt:

Legg innav Tonje Lenore » 06 aug 2013, 23:53

Hei og velkommen hit :cheerful:
Søstra mi gikk på søve vidregående, veldig flott skole med et godt miljø og ikke minst, man kommer tett inn på dyra ^^

Håper du vil trives her :cheerful:

Crazyratlady
Stjeler søppel

Legg innav Crazyratlady » 06 aug 2013, 23:57

Velkommen som medlem :boing:
Og gratulerer med 3 søte rotter :) Jeg og skulle egentlig begynne med bare 2, men fant 3 voksne gutter i en butikk som jeg ville gi et hjem og da måtte jeg jo ta alle 3 :) Men 3 er ikke et dumt tall, da blir det jo en liten flokk :D

Brukeravatar
Sandratravolta
Betarotte
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav Sandratravolta » 07 aug 2013, 00:37

Velkommen:) Jeg skulle først bare ha en(teit som jeg var) så ble det to, og så tre - tilfelle den ene skulle dø. Og så plutselig har det vært opp til/over tjue her:)
rotteslottet.blogspot.no

"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."

Brukeravatar
andilina
Pinglerotte
Sted: Kviteseid

Legg innav andilina » 07 aug 2013, 00:57

Man blir fort hekta :giggle: :giggle: men det holder vell med de 3 jentene i første omgang tenker jeg det eneste som er dumt med rotter er at de lever ikke så lenge rart at noe så smått kan fylle hjertet ditt med så mye :trist2: Når var det søsteren din gikk på Søve Tonje kansje hun gikk der når jeg var der :boing:
mine rotte hjerter Nanna, Adorinda og Libi

Gå tilbake til «Sofakroken»