riste på halen
Moderator: Moderatorer
riste på halen
I dag har han rottene mine "kranglet" og jeg la merke til at de ristet på halen før de begynte å slåss. for meg virket dette som det var ordenlig ikke lek? noen som vet om denne haleristingen er tegn på agrisivitet eller lek ?
-
- Gammelrotte
Hei, søkte på forumet og fant blant annet denne tråden: viewtopic.php?t=5376
Julianne
Julirottenes omplassering
Julirottenes omplassering
Noen av mine kaster med halen, logrer, når de blir veldig opphisset over noe - både positivt og negativt. Har selv sett fire eksempler:
1. Når de er uenige om noe, og er oppe å sloss litt, samtidig som de står på to bein mot hverandre.
2. Når de står face-2-face og kjenner lukten av en ny/ukjent rotte i buret ved siden av,
3. Rynke som stadig logrer når hun står på sofakanten og tenker på hvor moro det hadde vært å løpe på gulvet (hennes favoritt-aktivitet).
4. Ungguttene når jeg leker har'n med de, og de venter spent på neste trekk.
1. Når de er uenige om noe, og er oppe å sloss litt, samtidig som de står på to bein mot hverandre.
2. Når de står face-2-face og kjenner lukten av en ny/ukjent rotte i buret ved siden av,
3. Rynke som stadig logrer når hun står på sofakanten og tenker på hvor moro det hadde vært å løpe på gulvet (hennes favoritt-aktivitet).
4. Ungguttene når jeg leker har'n med de, og de venter spent på neste trekk.