Det viser seg at min lille siameser somble født i danmark for 2 uker siden ser ut til å bli himalaya er det noen her som har det, eller kan skrive litt om de evt legge ut bilde? Så på NTF,men det var ikke så bra bilde der
Ja de var kjempe flotte
Jeg hadde egentlig kjempe lyst på blue pointed siameser, men himalaya var nydelige de og
hvis du følger denne linken (http://www.hybels.dk/nytforum/phpBB2/vi ... c&start=15) så kan du se de det er dumboen av jentene jeg skal ha
Så gøy!
Ja de er jo bare kjempe vakre, men har ikke hørt om noen andre som har himalaya? ble frelst når jeg så bildet på ntf sin kalender konkuranse av den fine siameseren som ligger i påskeliljene den er bare kjempe vakker :konge:
Ja ,det er han.
Jeg mener å huske at forskjellen på himi og simi er at simipointen går over øynene og er litt sterkere i farge, mens himipointen holder seg under øynene og er litt svakere i farge.
Her er noen bilder av han (og noen av burkameratene) viewtopic.php?t=6887
tusen takk for svar:P Ja leste noe på dansk forum om at det er sånn at simiene "fader" men er født mørke, og ay himiene får points, men er født lyse Sølve var jo bare nydelig!! Jeg gleder meg kjempe mye nå så utrolig gøy det skal bli med en liten himi :konge: