er det noen som har noen erfaring som gnavs, i bunn matriale hos rottene jeg har nesten nettopp kjøpt en sekk med en slags miljø strø(Pet Exclusive) men tenkte å prøve gnavs neste gang siden den ikke skal støve eller noe å er beregnet til smådyr, så jeg villle høre først om dere andre har noen erfaring med den før jeg kjøper den
jeg bruker det i doen til mine, jeg syntes det støver litt, men det er ikke mye. anbefaler deg å lukte på det først da mange syntes det lukter vondt og vil ikke bruke det.
kikky wrote:jeg bruker det i doen til mine, jeg syntes det støver litt, men det er ikke mye. anbefaler deg å lukte på det først da mange syntes det lukter vondt og vil ikke bruke det.
javel, det gir i fra seg en spesiel lukt det altså. da er det kanskje ikke så lurt å bruke det likevel,
jeg så at det bur strøet jeg vanligvis bruker til rottene inneholder norsk gran å furu å jeg har hørt at de ikke skal ha bunnmatriale som inneholder bar trær, hva gjør jeg, jeg har hørt at de nyser litt inne i mellom, noen forslag på hva jeg kan begynne å kjøpe i steden å bruke :rottehode:
Jeg bruker GNAVS i hele buret og er veldig fornøyd.Dohjørnet skifter jeg på et par ganger i uken,men resten av buret går det mange uker mellom jeg må ta.
tantepose wrote:Jeg bruker GNAVS i hele buret og er veldig fornøyd.Dohjørnet skifter jeg på et par ganger i uken,men resten av buret går det mange uker mellom jeg må ta.
så bra, da må jeg prøve det neste gang, tror det er bedre en det jeg har brukt hele tiden for det er laget av norske bar trær sto det
jeg bruker gnavz og er kjempefornøyd. Lukta det snakkes om kjenner jeg egnetlig ikke, den er ikke så ille iallefall og det lille som er forsvinner fort. Har aviser i bunnen og et lag gnavz oppå. funker godt!
2po wrote:jeg bruker gnavz og er kjempefornøyd. Lukta det snakkes om kjenner jeg egnetlig ikke, den er ikke så ille iallefall og det lille som er forsvinner fort. Har aviser i bunnen og et lag gnavz oppå. funker godt!
hmm da må jeg helt klart prøve det, tror det er bedre for jentene mine en den som er laget av bar trær
Nå kommer jeg litt sent inn ser jeg. Jeg prøvde gnavz til hamsterne mine for noen måneder siden, men endte med å kaste alt sammen, for jeg klarte ikke lukta.
Jeg bruker håndklær rundt om i buret til rottene mine. Med hengekøyer og bunn- og hyllehåndkær blir det i underkant av en maskinvask i uka.
heidiii wrote:Nå kommer jeg litt sent inn ser jeg. Jeg prøvde gnavz til hamsterne mine for noen måneder siden, men endte med å kaste alt sammen, for jeg klarte ikke lukta.
Jeg bruker håndklær rundt om i buret til rottene mine. Med hengekøyer og bunn- og hyllehåndkær blir det i underkant av en maskinvask i uka.
jeg skal spørre om jeg kan lukte på det før jeg kjøper det tror jeg, rart at sånt skal lukte så spesielt, det burde være lukt fri i grunnen synes jeg