Noen andre enn meg som har klatrerotter? Nærmere bestemt; rotter som klatrer opp buksebeinet for å komme opp på skulderen? Sam har spontant begynt å gjøre dette, av og til gjør han det på kommando til og med. Problemet er at han ikke alltid tar hensyn til at det ikke er noe buksebein å klatre i, når jeg har på short f.eks...AU!
- Jeg pleier ofte å ha ham med på badet om morgenen, da pleier han å tappe på leggen med potene sine som for å si "Jeg vil opp!". Hvis jeg ikke er rask med å plukke ham opp og sette ham på skuldra mi klatrer han opp beinet mitt...
Bortsett fra at han til tider klorer meg opp ganske fælt er det noe av det koseligste jeg vet; når jeg står og pusser tenner f.eks., så kjenner jeg to små poter rundt leggen, så løfter jeg han opp og setter ham på skuldra, og han setter umiddelbart i gang med å gnisse tenner og dytte snuten sin inn i øret mitt og stelle håret mitt

- Tror han er mer opptatt av å sitte på skuldra når vi er på badet enn på andre steder, fordi han ikke liker å løpe på de glatte baderomsflisene.
Har ingen schnuskier for tiden

..RIP Alfi,Frederikke,Fredrik,Gunnar,Benny,Sam & Harry; alltid i hjertet mitt.