min elskede charlie søker et nytt hjem

Rotter og rotterelaterte annonser, inkludert rottepass og transporthjelp.

Moderator: Moderatorer

wollf
Gammelrotte
Sted: Bergen
Kontakt:

min elskede charlie søker et nytt hjem

Legg innav wollf » 05 jan 2009, 23:14

charlie er en blue e.b født 14.06.08. som er fra et privat oppdrett, men kjøpt på dyrebutikk. han er en utrolig flott koserotte. men han kommer virkelig ikke overens med mine hanner. jeg har nå endelig tatt den tunge besluttningen å gi han bort til noen som kan gi han et bedre hjem enn det jeg kan. ønsker at han kommer til noen som har god erfaring med rotter eller at han blir en alene rotte:( kjenner faktisk tårene komme nå. han er virkelig min store forelskelse og det er nok derfor jeg tar denne avgjørelsen, han fortjener bedre. fant han oppbanket i dag da han hadde kommet seg ut til de 2 eldre gutta og endt opp i en skikkelig slosskamp. det knuser hjertet mitt å måtte ta denne avgjørelsen, men han har det ikke bra her og sammen med de små så har ikke de det bra. er det noen der ute som føler at de kan gi lille charlie chaplin et nytt og flott hjem så gi beskjed.

Brukeravatar
K Salas
Gnager på ledninger
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg innav K Salas » 06 jan 2009, 01:38

Stakar Charlie, det virket jo som om det kom til å gå så bra denne gangen. Mitt tilbud står fortsatt ved lag, og jeg tar mer enn gjerne til meg Charlie som alenerotte hvis det er hva han vil trives best med. Jeg har mye tid og kjærlighet å gi ham, og det bor ingen andre rotter her som han kan ende i tottene på. Send meg en Pm hvis du tror dette kan være en god løsning.

Gå tilbake til «Kjøp og salg / omplassering»