coco er på an igjen
Moderator: Moderatorer
coco er på an igjen
nå er coco på baby jakt, denne gangen er det shipova som er offer. tror det er for at de ikke har en mamma her. hun gjør det ikke med noen av de som har mamma i flokken. uansett hu har bygget et rede og shipova har fått strenge instrukser om å ligge der. protesterer hun blir det en 500g mamma som legger a ned. hva skal jeg gjøre?
Jeg antar at det ikke hjelper med en "rottedukke" gnidd inn med babyrottelukt?
Det er synd på Coco, men for Shipovas skyld er jeg redd du må skille dem, i alle fall store deler av døgnet. Antagelig er det bare overfor nokså unge rotter at Coco holder på på den måten? I så tilfelle er det nok best for alle parter å ikke introdusere unge rotter for henne, er min tanke. Hun må jo bli frustrert over disse store babyene... Jeg har jo sett bilder av rottelufteområdet ditt, og kan ikke tenke meg annet enn at rottene får nok stimuli. Det er nok ikke det det går på. Coco bare har et sterkt ønske om å stelle rotteunger, så vidt jeg har forstått.
:rottehode:
Det er synd på Coco, men for Shipovas skyld er jeg redd du må skille dem, i alle fall store deler av døgnet. Antagelig er det bare overfor nokså unge rotter at Coco holder på på den måten? I så tilfelle er det nok best for alle parter å ikke introdusere unge rotter for henne, er min tanke. Hun må jo bli frustrert over disse store babyene... Jeg har jo sett bilder av rottelufteområdet ditt, og kan ikke tenke meg annet enn at rottene får nok stimuli. Det er nok ikke det det går på. Coco bare har et sterkt ønske om å stelle rotteunger, så vidt jeg har forstått.
:rottehode:
hehe... satte shipova inn med de små ungene og mor. jeg vet, hu har aldrig hatt unge og jeg ser lunta på laaang vei før hun besynner, lager rede og styrer før hu er klar til kidnappingen. det funker ikke med dukke nei, gamla er smart.
det er rart, hu blir i ekstase da jeg får unger hit, men de som blir født her er ikke interesante, det er bare de som ikke har en mamma som er spennende
det er rart, hu blir i ekstase da jeg får unger hit, men de som blir født her er ikke interesante, det er bare de som ikke har en mamma som er spennende