Presentasjon av kandidater til valg styret 2019

Post Reply
Vimsy
Stjeler søppel
Posts: 759
Joined: 20 Jan 2015, 14:08
Kjønn: Kvinne
Contact:

Presentasjon av kandidater til valg styret 2019

Post by Vimsy »

~ Presentasjon av kandidater til valg for NTF-styret 2019 ~

Velkommen til å stille til valg!

Her i denne tråden kan du presentere deg selv, og vi får alle en god oversikt over kandidatene som stiller.

Fortell om deg selv og hvorfor du ønsker å bli valgt - har du noe spesielt du brenner for? Fortell!

Verv til valg for 2019 er følgende:
  • - Leder - 2 år
    - Nestleder - 1 år
    - Kasserer - 2 år
    - Redaktør - 1 år ( fortsettelse av 2 årig verv)
    - Sekretær - 1 år
    - Styremedlem m/nettbutikk - 1 år
    - Styremedlem 2- 1 år
    - Vara - 1 år
---- Ceecii Rotteri ---- Besøk gjerne vår FB-side https://www.facebook.com/CeeciiRattery/

Hardy Rats
Sofaspiser
Posts: 193
Joined: 09 Sep 2014, 16:56

Re: Presentasjon av kandidater til valg styret 2019

Post by Hardy Rats »

Jeg stiller til gjenvalg som styremedlem med nettbutikk :)
~Marcy, Muffins, Moon, Mira, Magic, Aero, Bubbles, Bulma, Chelsea, Mim, Delta~

Annoli
Leder
Posts: 153
Joined: 10 Jan 2017, 22:36
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen

Re: Presentasjon av kandidater til valg styret 2019

Post by Annoli »

Stiller til gjenvalg som sekretær!
Likar oppgåva, og er godt kjent med krinkar og krokar i systemene.
Evner å svare på henvendelser på ein måte som stiller foreningen i eit godt lys, uavhengig av tema for henvendelsen.

Eg er 36 år, og arbeidar til dagleg som pedagogisk leiar i barnehage.
Ann Mari S. Selje

"It's nice to be important, but it's more important to be nice".

Elinita
Pinky
Posts: 16
Joined: 16 Jun 2017, 13:02
Kjønn: Kvinne

Re: Presentasjon av kandidater til valg styret 2019

Post by Elinita »

Hei - jeg stiller gjerne til valg som styremedlem. Jeg er Elin Anette Skår Løkken, 42år, Lillehammer. Jeg har en jenteflokk og har vært medlem i NTF i drøye to år. Ellers er jeg lærer på ungdomsskolen. Jeg ønsker å engasjere meg i NTF :)

amafev
varamedlem
Posts: 48
Joined: 30 Nov 2017, 21:38

Re: Presentasjon av kandidater til valg styret 2019

Post by amafev »

Jeg ønsker å sitte som vara i styret :)
Har 5 gutter, en flokk og to babyer jeg holder på å introdusere inn i den. Har vært med i NTF ca et år.

Kristina
varamedlem
Posts: 2
Joined: 13 Apr 2017, 17:24

Re: Presentasjon av kandidater til valg styret 2019

Post by Kristina »

Jeg stiller til valg som vara :-)
Har hatt rotter i to år. Har per dags dato fire jenter, som snart blir fem. Driver oppdrett (kasi rattery).
Ellers har jeg akkurat bekket 30 år *grøss*, og har to barn :smile:

Vimsy
Stjeler søppel
Posts: 759
Joined: 20 Jan 2015, 14:08
Kjønn: Kvinne
Contact:

Re: Presentasjon av kandidater til valg styret 2019

Post by Vimsy »

Jeg stiller til valg som leder.
Jeg ble i 2018 "kastet inn" som fungerende leder fra nestlederrollen. I løpet av året føler jeg at jeg har oppnådd mye positivt for foreningen, og det er en del oppgaver som vil følge oss inn i 2019. Med hjelp av tett oppfølging av et solid styre, ser jeg frem til å fortsette arbeidet - nå som "ekte leder".
Jeg er Marit Kvitberg, førstekonsulent med bachelor i jus og ledelse, 30 år, og har p.t. 13 rotter - jenteflokk og en gutteflokk - samt oppdrettet Ceecii sammen med Astrid Joensen. Jeg interesserer meg for etologien og biologien til rottene, og ønsker å få folk til å forstå at de er fantastiske kjæledyr (som krever sitt).
---- Ceecii Rotteri ---- Besøk gjerne vår FB-side https://www.facebook.com/CeeciiRattery/

Hoyst_87
varamedlem
Posts: 1041
Joined: 20 Jan 2006, 17:58
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo
Contact:

Re: Presentasjon av kandidater til valg styret 2019

Post by Hoyst_87 »

Hei! Jeg stiller til gjenvalg som vara i styret.

Jeg heter Astrid Joensen, er 31 år. Jeg har per i dag 6 rottegutter. Jeg har vært medlem i NTF siden 2015 nå, og tidligere fra ca 2005-2011. Har oppdrett (Ceecii Rattery) sammen med Marit Kvitberg.

Det er viktig for meg at folk forstår ansvaret de tar på seg når de anskaffer seg rotter, samtidig som det er viktig å få ut informasjon om hvor fantastiske kjæledyr de er. Jeg er også sterkt interessert i sykdommer, helse og genetikk hos dyr generelt, og jobber som klinikkassistent på Smådyrklinikken ved NMBU Veterinærhøyskolen.

Har også 4 hunder og en samboer. :)
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3

Ingerid Øksnevad
Stjeler søppel
Posts: 776
Joined: 05 Jun 2013, 09:37

Re: Presentasjon av kandidater til valg styret 2019

Post by Ingerid Øksnevad »

Hei! Jeg stiller til valg som styremedlem eller vara.

Heter Ingerid Øksnevad, bor med mann og to barn i Ytre Enebakk. Flokken består også av 2 hunder, 1 katt og de 3 fineste rottejentene i verden. Har hatt et lite oppdrett - Rotteskogen - og hatt del rottekull de siste årene. Tar nå en pause fra kull og koser meg maks med de 3 jentene jeg har igjen.

Har vært kasserer i 4 år og ønsker meg nå et verv med litt mindre ansvar.

utmeldt

Re: Presentasjon av kandidater til valg styret 2019

Post by utmeldt »

Eg heiter Iwona Osuch ( iwonamo på forumet), og eg stiller til valg som redaktør.

Medlem i NTF sidan 2012. Har ikkje rotter per i dag, men er fortsatt oppteken av rotter, rottehald, rottehelse, forskning, og som redaktør tek sikte på å formidle denne type kunnskap ut til folket! :)

Katrine H.R.
Pinky
Posts: 24
Joined: 14 Apr 2015, 10:26
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo

Re: Presentasjon av kandidater til valg styret 2019

Post by Katrine H.R. »

Hei.

Jeg heter Katrine H. Rønningen og stiller til valg som kasserer. Har litt erfaring med regnskap etter å ha drevet eget firma i noen år.

Har per i dag 7 rottegutter og vært medlem i NTF siden 2015. Opptatt av dyrevelferd generelt og at nye og gamle rotteiere skal ha en seriøs aktør å henvende seg til.

Bor i Oslo med samboer og jobber som sykepleier på OUS Ullevål.

Post Reply