Bilder av buret :)

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Carina

Bilder av buret :)

Post by Carina »

Da buret var ferdig innredet for guttene var det slik det så ut:

http://s22.photobucket.com/albums/b340/ ... h=imgAnch2

http://s22.photobucket.com/albums/b340/ ... ene003.jpg

http://s22.photobucket.com/albums/b340/ ... rottene004.

Er veldig fornøyd med det, men det er vanskelig å komme til de øverste hyllene. Får nok en rutine på det, det viktigste er at guttene koser seg, noe de tydelig gjør :D

Marcus
Betarotte

Post by Marcus »

Det var et fint bur, de koser seg nok godt inni det :thu:
Forresten.. Hvor har du kjøpt det? Å hvor mye kosta det? :)
Tamara
------------------------
Savner dere go'-klumpene mine<3

Ailani
Alfatryne

Post by Ailani »

Fint bur og heldige rotter! :thu:
*Med vennlig hilsen Erica Malene*

Carina

Post by Carina »

Jobber i dyrebutikk, så jeg bestilte det på jobben. Jeg får prosenter, så for meg kostet det faktisk ikke mer enn 900 kr. Vanlig pris tror jeg ligger på 1300 kr, Gabber burene er ikke så populære som Ferplast burene, så disse er billigere.

Dette buret finnes i to størrelser, jeg kjøpte det største. Tror størrelsene på det mindre er 70*50*60?

Er et virkelig fint bur :D

Marcus
Betarotte

Post by Marcus »

Okei, det var ganske fint ja.. er på utikk etter et bur, men 1300 blir litt dyrt for meg nå :P
Tamara
------------------------
Savner dere go'-klumpene mine<3

sun_rise

Post by sun_rise »

nåååmen, søte små og buret var kjempe bra... hvordan gikk turen?

icebear
Pinky

Post by icebear »

Det er akkurat et sånt bur jeg kjøpte i går! :bravo:
Mitt har brun bunn.

Gutta mine er bare 5 uker eller så, så de må vokse litt mer før jeg innreder med intrikate labyrinter...
Finnes det noe som alle rotter bør ha i buret sitt?
Harry og Ronny. Hermine får vente...

Masja

Post by Masja »

Et sovehus bør de vel ihvertfall ha, slik at de kan gjemme seg litt vekk når de skal sove eller ha et sted å hamste maten sin. Hengekøyer er stort sett veldig populært. Noen hyller i buret bør de vel også ha. Ellers er det vel bare å bruke fantasien.

Carina

Post by Carina »

Ser du bor i Oslo, så ta deg en tur til Ikea. De har fantastisk mye moro du kan henge opp i burene. Jeg ble veldig overrasket da jeg tuslet inn i barneavdelingen og plukke masse billig og bra jeg kunne bruke!

Rottene er strålende fornøyd :bravo:

icebear
Pinky

Post by icebear »

Kjøpte et lite hus til dem ja, Galtvort... :geek:
Takk for IKEA-tipset.

Gøy med smågutter som løper rundt å gjør rare ting!

LILO
Hamstrer mat

Post by LILO »

Hei, vet du hvem dere bestiller disse burene fra? Jeg jobber også i dyrebutikk, men har ikke sett disse burene i noen av katalogene. Kunne vært et tips til sjefen og tatt inn sånne bur, for vi har bare jennyburene som egner seg til rotter, samt store chinchillabur, men mange kunder synes de er litt for dyre.... og det er de jo forsåvidt også, når man ikke jobber i dyrebutikk og får prosenter :D

Carina

Post by Carina »

Vi bestiller burene våre fra noe som heter Tropeinnporten. Er et svenskt firma som leverer varer hos oss hver fredag. Katalogen jeg fant det i het Smådjur, og tilhører selvfølgelig da Tropeinnporten.

Vi har aldri bur inne, men vi bestiller fortløpende om kundene mangler noe. Fungerer fint :D

icebear
Pinky

Post by icebear »

Mener jeg betalte 699,- på Mortensrud-senteret. Eller Senter syd heter det vel. Kanskje jeg var heldig? :konge:

Butikken heter Tropehagen Zoo.

LILO
Hamstrer mat

Post by LILO »

Carina wrote:Vi bestiller burene våre fra noe som heter Tropeinnporten. Er et svenskt firma som leverer varer hos oss hver fredag. Katalogen jeg fant det i het Smådjur, og tilhører selvfølgelig da Tropeinnporten.

Vi har aldri bur inne, men vi bestiller fortløpende om kundene mangler noe. Fungerer fint :D
Ok, takktakk :D Vi bestiller også varer derfra, men tror ikke vi har den katalogen, har hvertfall aldri sett den på jobb... Men får spørre sjefen om hun har den et sted.. Ikke jeg som styrer med bestillingene derfra, men hadde vært kjekt og sett hva annet de har der...

De ringer derfra, så sjefen pleier bare bestille via tlf når vi mangler noe..

anita
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by anita »

Er Tropeimporten A/S = Imazo, eller er det et underbruk som bare selger til Norge, ev bare har utstyr?
http://www.nzb.no/membersdetails.aspx?id=121
Anita

Locked