Savic Royal Suite 95 Double

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Sandratravolta
Betarotte
Posts: 444
Joined: 17 Nov 2012, 00:51
Location: Oslo
Contact:

Re: Savic Royal Suite 95 Double

Post by Sandratravolta »

Jeg sparer til å dra ned til danmark, tenker å kjøpe minst to bur på turen. Men tar nok litt tid før jeg får råd til det. Tenk så mange jeg får plass til da! Og det kommer til å gjøre rengjøringen til en lek. Utrolig fint at buret kan deles av også.
rotteslottet.blogspot.no

"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."

Eru
Hamstrer mat
Posts: 377
Joined: 21 Apr 2013, 20:23
Location: Mosjøen

Re: Savic Royal Suite 95 Double

Post by Eru »

Jeg er såå fornøyd! Det er så stoooooort! :gasp: :gasp: Holder på å innrede nå! Håper på opphold i morgen så jeg får dratt til byen å kjøpt fleece og lagd liners! Rottene kommer til å slite seg ut med all utforskingen tenker jeg! :grin: :grin:
~ Mishka ~ Eron ~ Brus Willi ~ Mus Lee ~ Arnold Ratnegger ~

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: Savic Royal Suite 95 Double

Post by Milla »

Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med mitt. Det er så utrolig enkelt å rengjøre, er som en drøm. Og innredningen er enkelt. :cheer: :cheer:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

Sandratravolta
Betarotte
Posts: 444
Joined: 17 Nov 2012, 00:51
Location: Oslo
Contact:

Re: Savic Royal Suite 95 Double

Post by Sandratravolta »

Er jo nesten et mareritt å rengjøre 5-7 bur hvor man må løfte av toppen:-p går greit foreløpig, men i lengden kan det bli slitsomt.
rotteslottet.blogspot.no

"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: Savic Royal Suite 95 Double

Post by Tonje Lenore »

Jeg bestilte RS bur og jeg får det rett på døra, syns egentlig det er best så slipper jeg å stresse med å dra til DK, ofra de ekstra kronene for
å få det sendt til Norge :cheerful:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

Eru
Hamstrer mat
Posts: 377
Joined: 21 Apr 2013, 20:23
Location: Mosjøen

Re: Savic Royal Suite 95 Double

Post by Eru »

Jeg ble skikkelig overrasket over hvor liten pakken som buret lå inni er! Den er tung, men pakken er seriøst liten!
Og jeg har fortsatt ikke fått noe regning fra tolltingen! Ble blillig bur egentlig! :O
~ Mishka ~ Eron ~ Brus Willi ~ Mus Lee ~ Arnold Ratnegger ~

Adele123
Pinglerotte
Posts: 44
Joined: 23 Jul 2013, 13:35
Kjønn: Kvinne

Re: Savic Royal Suite 95 Double

Post by Adele123 »

Noen som vet om nettbutikker i Norge som selger det buret? :crazybonk:

andilina
Pinky
Posts: 27
Joined: 25 Jul 2013, 03:33
Kjønn: Kvinne
Location: Kviteseid

Re: Savic Royal Suite 95 Double

Post by andilina »

tror det ikke er noen norske nettbutikker nermeste er vell Danmark som selger dette buret dessverre jeg har ivertfall ikke funnet noen u heldigvis kunne tenkt meg dette buret jeg også :smile:
mine rotte hjerter Nanna, Adorinda og Libi

Adele123
Pinglerotte
Posts: 44
Joined: 23 Jul 2013, 13:35
Kjønn: Kvinne

Re: Savic Royal Suite 95 Double

Post by Adele123 »

Åjaa, tusen takk for svar :boing:

andilina
Pinky
Posts: 27
Joined: 25 Jul 2013, 03:33
Kjønn: Kvinne
Location: Kviteseid

Re: Savic Royal Suite 95 Double

Post by andilina »

glemte å si at det er lux shoppen de fleste kjøper dette buret i fra zoopluss som selger dette buret også leverer ikke til Norge ser det ut som jeg fikk det ikke til ivertfall men kansje det er noen andre her som vet om noen andre nettsiden eller får det til på zoopluss :cheesy:
mine rotte hjerter Nanna, Adorinda og Libi

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: Savic Royal Suite 95 Double

Post by Tonje Lenore »

Det er dessverre ingen norske dyrebutikker eller nettbutikker som selger RS.
De fleste som kjøper RS, kjøper det fra danmark, altså lux shoppen, har sett det på noen svenske sider men de sender ikke til norge (typisk nok).

Jeg forhørte meg med noen nettbutikker om de kunne ta inn, men det kunne de ikke :klaskepanne:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

utmeldt

Re: Savic Royal Suite 95 Double

Post by utmeldt »

Det går an å få tak i RS bur via enkelte dyrebutikker i Norge. Eg kjøpte mitt bur på ein Zoo1 dyrebutikk , for kr 4800,-
De har den ikkje i butikken, men kan bestille.
RS bur står i katalogen til danske Eldorado som enkelte dyrebutikker her i Norge får varene sine gjennom.
Spurte også på andre butikker som ikkje får varene sine derfrå, men prisen vart mykje høgare der.

Kamillahm
Sofaspiser
Posts: 156
Joined: 05 Oct 2012, 16:59
Kjønn: Kvinne
Location: Haugesund
Contact:

Re: Savic Royal Suite 95 Double

Post by Kamillahm »

iwonamo wrote:Det går an å få tak i RS bur via enkelte dyrebutikker i Norge. Eg kjøpte mitt bur på ein Zoo1 dyrebutikk , for kr 4800,-
De har den ikkje i butikken, men kan bestille.
RS bur står i katalogen til danske Eldorado som enkelte dyrebutikker her i Norge får varene sine gjennom.
Spurte også på andre butikker som ikkje får varene sine derfrå, men prisen vart mykje høgare der.
Tusen takk for denne opplysningen! jeg har nå ringt inn til Zoo1 for å prøve å få dem til å ta inn for meg!
Tuva, Amy, Biancha, Ariel, Sunniva, Blenda Børre, Gabriel, Theo

BlackNenne
Betarotte
Posts: 687
Joined: 22 Aug 2007, 06:32
Location: Tau/Stavanger

Re: Savic Royal Suite 95 Double

Post by BlackNenne »

Oi oi, si ifra hvordan det går Kamilla. Silker på et RS selv... :yumm: Kunne tenkt meg å "pusset opp" Veneziaen og pakket det vekk i boden.. :giggle:

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: Savic Royal Suite 95 Double

Post by Tonje Lenore »

Venter fortsatt på mitt RS, fikk mail om at det var utsolgt fra produsenten og får ikke inn før neste uke forhåpentligvis :klaskepanne:
Utolmodiiiiig :thhpt:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

Post Reply