Drikkeflaske...

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Lyngrottene
River avispapir
Posts: 995
Joined: 29 Jun 2009, 21:38
Location: Rygge/Moss
Contact:

Re: Drikkeflaske...

Post by Lyngrottene »

torasrotter wrote:Passer på mine RS bur :cheerful:
Goodie :D
Hilsen oss og våre 7 snart 9 bartetotter :D - Nå med Oppdatert hjemmeside ♥
R.I.P. englene våre, dere er dypt savnet <3

It's better to have loved and lost... Than never too have loved a rat before!!

anni

Re: Drikkeflaske...

Post by anni »

Har ennå ikke fått drikkeflaskene jeg bestilte fra Grandprix Norge 15 januar. :overrasket:
Jennyhyllene jeg bestilte fra England samme dag, kom i går.
:cheer:

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: Drikkeflaske...

Post by sanca »

anni wrote:Har ennå ikke fått drikkeflaskene jeg bestilte fra Grandprix Norge 15 januar. :overrasket:
Jennyhyllene jeg bestilte fra England samme dag, kom i går.
:cheer:
Tok over en mnd da jeg bestilte fra Grand Prix. De skyldte etterhvert på at det var noe av det jeg hadde bestilt som de ikke hadde på lager og måtte vente på. Men mail om det fikk jeg ikke før det hadde gått over tre uker og pakka endelig var på vei i posten. Og før det hadde jeg sendt to purremailer jeg ikke hadde fått svar på :crazybonk: Jeg har handla mye på nettet de siste fem åra, og handla både fra ulike land i Europa, USA og Australia, aldri før opplevd sånt tull og så dårlig service som fra Grand Prix (det heter seg GP Norge hvis du velger norsk på nettsida, men de holder til i Sverige, og sender derfra)
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

anni

Re: Drikkeflaske...

Post by anni »

sanca wrote:
anni wrote:Har ennå ikke fått drikkeflaskene jeg bestilte fra Grandprix Norge 15 januar. :overrasket:
Jennyhyllene jeg bestilte fra England samme dag, kom i går.
:cheer:
Tok over en mnd da jeg bestilte fra Grand Prix. De skyldte etterhvert på at det var noe av det jeg hadde bestilt som de ikke hadde på lager og måtte vente på. Men mail om det fikk jeg ikke før det hadde gått over tre uker og pakka endelig var på vei i posten. Og før det hadde jeg sendt to purremailer jeg ikke hadde fått svar på :crazybonk: Jeg har handla mye på nettet de siste fem åra, og handla både fra ulike land i Europa, USA og Australia, aldri før opplevd sånt tull og så dårlig service som fra Grand Prix (det heter seg GP Norge hvis du velger norsk på nettsida, men de holder til i Sverige, og sender derfra)
Hadde jeg visst det hadde jeg ikke bestilt der fra. :nei:
Jeg bestilte for over 400 kr, håper jeg får varene.
:hmmm:

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: Drikkeflaske...

Post by sanca »

anni wrote: Hadde jeg visst det hadde jeg ikke bestilt der fra. :nei:
Jeg bestilte for over 400 kr, håper jeg får varene.
:hmmm:
Nei, jeg husker ikke om jeg beklagde meg her da de brukte så lang tid, var vel bare letta over endelig å få varene. :crazy: Tror ikke du behøver bekymre deg i forhold til pengene, sånn sett er det vel rimelig trygt å handle fra Sverige :jepp:
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

Lyngrottene
River avispapir
Posts: 995
Joined: 29 Jun 2009, 21:38
Location: Rygge/Moss
Contact:

Re: Drikkeflaske...

Post by Lyngrottene »

Jeg endte med og bestille i dyrebutikk, og fikk flaskene 3 dager etterpå :-D

Ikke hørt om de før, så ble skrptisk til og bestille fra de. Også var drt billigere i butikken :-D
Hilsen oss og våre 7 snart 9 bartetotter :D - Nå med Oppdatert hjemmeside ♥
R.I.P. englene våre, dere er dypt savnet <3

It's better to have loved and lost... Than never too have loved a rat before!!

anni

Re: Drikkeflaske...

Post by anni »

Sendte en mail til Grand Prix i går ang drikkeflaskene og div jeg bestilte 15 jan.
Fikk svar i dag, en av varene var forsinket fra leverandøren men de skulle sende meg varene så fort de mottok de.
Så det tar nok ennu en stund før jeg får det. :sjokka:

torasrotter
Gammelrotte
Posts: 2871
Joined: 07 Jan 2008, 15:04
Location: Kristiansand
Contact:

Re: Drikkeflaske...

Post by torasrotter »

Da ville jeg bedt om å få de varene som er på lager tilsendt med en gang, og så få den ene vare de ikke har inne tilsendt når den evt kommer inn :cheerful:
A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon

anni

Re: Drikkeflaske...

Post by anni »

torasrotter wrote:Da ville jeg bedt om å få de varene som er på lager tilsendt med en gang, og så få den ene vare de ikke har inne tilsendt når den evt kommer inn :cheerful:
Kan aldri tenke meg at de går med på det, da måtte jeg sikkert betalt frakt 2 ganger.
:cheer:

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: Drikkeflaske...

Post by Tonje Lenore »

Syns jeg det er det minste de kan gjøre er å spandere en frakt som ikke koster all verden :sarcastic:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: Drikkeflaske...

Post by sanca »

Det er helt vanlig praksis i nettbutikker å sende det de har på lager når ordren er behandlet, og sende resten når det kommer inn, uten ekstra fraktkostnader for kunden. Men GP klarer jo ikke engang å gi kunden beskjed om at de venter på varer, før man etter mye venting selv purrer på mail! :crazybonk: Burde jo ikke ligget inne i nettbutikken når de ikke har det inne...

Lyngrottene, jeg har også lyst på slike drikkeflasker, ser i bildetråden din at de er på plass på nye bur :cheer: Skal høre med den lokale dyrebutikken om de kan bestille slike til meg... (gidder ikke prøve meg på GP igjen :suspicious: )Men vet du hva de heter eksakt, varenr f eks?
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

anni

Re: Drikkeflaske...

Post by anni »

Første og siste gang jeg handler fra Grand Prix i allefall. :crazybonk:

Lyngrottene
River avispapir
Posts: 995
Joined: 29 Jun 2009, 21:38
Location: Rygge/Moss
Contact:

Re: Drikkeflaske...

Post by Lyngrottene »

sanca wrote: Lyngrottene, jeg har også lyst på slike drikkeflasker, ser i bildetråden din at de er på plass på nye bur :cheer: Skal høre med den lokale dyrebutikken om de kan bestille slike til meg... (gidder ikke prøve meg på GP igjen :suspicious: )Men vet du hva de heter eksakt, varenr f eks?
Bare og si at du vil ha drikkeflasker fra Ferplast, og at de heter "Drinky 600" ;)
Hilsen oss og våre 7 snart 9 bartetotter :D - Nå med Oppdatert hjemmeside ♥
R.I.P. englene våre, dere er dypt savnet <3

It's better to have loved and lost... Than never too have loved a rat before!!

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: Drikkeflaske...

Post by sanca »

Lyngrottene wrote:
sanca wrote: Lyngrottene, jeg har også lyst på slike drikkeflasker, ser i bildetråden din at de er på plass på nye bur :cheer: Skal høre med den lokale dyrebutikken om de kan bestille slike til meg... (gidder ikke prøve meg på GP igjen :suspicious: )Men vet du hva de heter eksakt, varenr f eks?
Bare og si at du vil ha drikkeflasker fra Ferplast, og at de heter "Drinky 600" ;)
Takk, da prøver jeg med det ;-)
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

anni

Re: Drikkeflaske...

Post by anni »

I dag kom drikkeflaskene jeg bestilte fra Grand Prix, det tok sin tid.
Flaskene ser veldig grei ut.
:cheer:

Post Reply