SELE

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: SELE

Post by wollf »

jeg har sendt en ny purring
hva vil dere jeg skal gjøre? selvfølgelig bet jeg på forskudd. hun hadde ikke ALLE fargene på lager så flere måtte bestilles. om man regner 1 sele annen hver dag er det snakk om 40 dager. jeg vet ikke. kan dere sammenfatte en felles meil vi kan sende da? jeg vet ikke hva dere vil jeg skal gjøre, jeg kom med et tilbud om at jeg kunne ta en felles bestilling for da fikk vi kjekkere priser og litt billigere porto.

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: SELE

Post by wollf »

alle bestillte forskjellige farger nesten.
jeg har både møtt henne og handlet rotter med henne og jeg har mye kontakt med henne. tror ikke hun svindler oss, men det tar litt tid og lage og som jeg har skrevet før så måtte hun sende arbeidet til noen andre da hun selv hadde for mye å gjøre med jobb og slikt om dagene

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: SELE

Post by wollf »

wollf wrote:supert. da har alle betalt:D
da skal jeg sette over pengene og så får vi bare vente å håpe på at de kommer over snart;)

hun motok pengene fra alle 12.03 så det har ikke gått mer enn en litt over en mnd siden hun fikk dem. her sier jeg også at jeg forrhåndsbetalte

Jasmin
Bygger bol
Posts: 502
Joined: 15 Sep 2011, 15:44
Kjønn: Kvinne
Location: Haugesund

Re: SELE

Post by Jasmin »

Da venter jeg litt til og ser hva som skjer :bounce:
Canta & Baila ❤
Gode venner er som stjerner, det er ikke alltid du ser dem men du vet at de er der <3

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: SELE

Post by wollf »

willy wonka er her nå og sier hun kan ta over din bestilling på den ene selen om du vil rooteguri. hun betillte bare 4 og har 5 rotter. da kan dere avtale med betaling dere imellom. sist jeg bestillte tok det 3 uker for å få 2 seler, for alt vi vet kan de ligge på tollen nå også

Entwine90
Gnager på ledninger
Posts: 97
Joined: 06 Jun 2011, 22:50
Location: Sarpsborg

Re: SELE

Post by Entwine90 »

La nå dama få litt tid på seg.. Ho har sikkert noe annet enn bare rotteseler å gjøre også.. Dessuten kan vi ikke ha rottene ute enda.. :cheer:

Jasmin
Bygger bol
Posts: 502
Joined: 15 Sep 2011, 15:44
Kjønn: Kvinne
Location: Haugesund

Re: SELE

Post by Jasmin »

wollf wrote:willy wonka er her nå og sier hun kan ta over din bestilling på den ene selen om du vil rooteguri. hun betillte bare 4 og har 5 rotter. da kan dere avtale med betaling dere imellom. sist jeg bestillte tok det 3 uker for å få 2 seler, for alt vi vet kan de ligge på tollen nå også

Jeg får vente litt og se :wink:
Canta & Baila ❤
Gode venner er som stjerner, det er ikke alltid du ser dem men du vet at de er der <3

utmeldt

Re: SELE

Post by utmeldt »

Dersom det er noen som absolut ikke klarer å vente tar jeg gjerne over bestillingen jeg altså :cheer: :wink: Har både gutter og jenter så farger spiller ingen rolle :grin:

anni83
Stjeler mat
Posts: 75
Joined: 28 Apr 2012, 17:51
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo

Re: SELE

Post by anni83 »

Herregud så skjønt da, haha. Visste ikke at de kunne bruke sele :kisses:

Hvilken alder kan de bruke sele fra? Må vel ha blitt litt str. på de først?

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: SELE

Post by wollf »

selene er veldig justerbare så jo yngre de er jo lettere vil de akseptere det. men ikke hatt noe problemer med at rottene ikke vil ha på seg disse

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: SELE

Post by wollf »

da har jeg fått mail om at selene er sendt. og på vei

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: SELE

Post by sanca »

Tjohei! Endelig! :cheeeers: Da håper jeg de rekker til Bergen før meg, så slipper du å sende...
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

Marit Fosen
River avispapir
Posts: 967
Joined: 02 Apr 2011, 17:14
Location: Moksheim

Re: SELE

Post by Marit Fosen »

Er selene kommet?
"Man er aldri for liten til å gjøre store ting."

Dumbus, Odin, Brage, Asbjørn, Odd, Freddie, Dobby, Sirius, Bernt, Birk, Ravn, Teodor og Oliver

Dere som ikke er her lenger - poteavtrykkene vil for alltid stå i hjertet...

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: SELE

Post by wollf »

nei, da hadde jeg sagt det. men de er sendt... så da ligger de enten på tollkontoret eller så er det på vei håper jeg

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: SELE

Post by wollf »


Post Reply