Anbefalinger for plasthyller i Freddy 2 Max-bur?

Alt om bur, burstrø, innredning, burbygging, lekeplass, aktiviteter.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
aknudsen
Stjeler mat
Posts: 65
Joined: 14 Sep 2012, 18:05

Anbefalinger for plasthyller i Freddy 2 Max-bur?

Post by aknudsen »

Hva pleier dere å gjøre med plasthyller i burene deres? Det viser seg at rottene mine (fikk dem nylig) liker seg veldig godt på den øverste hylla, og det blir mye tissing der og stram lukt veldig fort. Har dere for vane å kle hyllene med fleece f.eks? Tips tas i mot med takk :) Er lite praktisk når det gjelder sying og den slags, så det er sagt, men mulig jeg kunne fått noen til å sy for meg hvis det er det som skal til.

Jeg har et Freddy 2 Max-bur, som sett her:
Image

Kamillahm
Sofaspiser
Posts: 156
Joined: 05 Oct 2012, 16:59
Kjønn: Kvinne
Location: Haugesund
Contact:

Re: Anbefalinger for plasthyller i Freddy 2 Max-bur?

Post by Kamillahm »

Hører om veldig mange som har trukket hyllene med fleece, men selv har jeg bare en do på hver av hyllene som de går i når de må tisse. :cheerful:
Tuva, Amy, Biancha, Ariel, Sunniva, Blenda Børre, Gabriel, Theo

aknudsen
Stjeler mat
Posts: 65
Joined: 14 Sep 2012, 18:05

Re: Anbefalinger for plasthyller i Freddy 2 Max-bur?

Post by aknudsen »

Takker for innspill! Blir nok til at jeg kjøper inn fleece og et toalett til hylla :)

torasrotter
Gammelrotte
Posts: 2871
Joined: 07 Jan 2008, 15:04
Location: Kristiansand
Contact:

Re: Anbefalinger for plasthyller i Freddy 2 Max-bur?

Post by torasrotter »

Sanca her inne har sydd trekk til hyllene, og så har hun laget et ekstra "lag" med stoff som hun har festet trykk knapper på. Sånn at hun kan feste det på trekket og så bare drar hun av det med trykk knappene og hiver til vask når det trengs :cheerful: Litt knotete forklart :crazy:
A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: Anbefalinger for plasthyller i Freddy 2 Max-bur?

Post by sanca »

torasrotter wrote:Sanca her inne har sydd trekk til hyllene, og så har hun laget et ekstra "lag" med stoff som hun har festet trykk knapper på. Sånn at hun kan feste det på trekket og så bare drar hun av det med trykk knappene og hiver til vask når det trengs :cheerful: Litt knotete forklart :crazy:
Synes det var veldig godt forklart :nottelling:

Jeg selger snart alle de trekka, forresten, jeg gidder ikke bruke hyller lenger, så følg med på kjøp/salg! ;)
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

Post Reply