Noen av guttene

Her kan du vise frem rottene dine!

Moderator: Moderatorer

Locked
LILO
Hamstrer mat
Posts: 383
Joined: 01 Nov 2005, 11:34
Location: Sandnes

Noen av guttene

Post by LILO »

Image


Bilde av en herlig gjeng som synes jeg er dum når jeg bare tar bilder og ikke slipper dem ut. Med en gang døra går opp, så stormer 10 kjekke gutter ut med det samme :D

§ RatGirl §
Gammelrotte
Posts: 3108
Joined: 14 Feb 2004, 17:48
Location: Oslo
Contact:

Post by § RatGirl § »

For en herlig gjeng! Image Ser skikkelig koselig ut!

Mocka
Hamstrer mat
Posts: 352
Joined: 13 Nov 2005, 00:51
Location: Asker
Contact:

Post by Mocka »

Nommin:D Så søte :) Åssen er det å ha 10 hanrotter egentlig?:)

Dumbo-fan90
Sover i do
Posts: 253
Joined: 25 Oct 2004, 16:54
Location: Asker
Contact:

Post by Dumbo-fan90 »

wååw :shock: FInfine rotter du har :P Men må bare spørre om en ting=P Lukter det ikke innmari mye med såå mange? :hm: Jeg har 3, og jeg syntes det lukter etter 3-4 dager jeg..
Mvh Ida&rottene

Marcus
Betarotte
Posts: 626
Joined: 20 Jun 2006, 17:38
Location: Elverum

Post by Marcus »

Dumbo-fan90 wrote:wååw :shock: FInfine rotter du har :P Men må bare spørre om en ting=P Lukter det ikke innmari mye med såå mange? :hm: Jeg har 3, og jeg syntes det lukter etter 3-4 dager jeg..
For å komme litt på villspor :P Mine 3 hannrotter lukter det av etter 2-3 dager! (Men nå er Marcus litt dårlig i magen og da :P )
Tamara
------------------------
Savner dere go'-klumpene mine<3

LILO
Hamstrer mat
Posts: 383
Joined: 01 Nov 2005, 11:34
Location: Sandnes

Post by LILO »

Hehe, jo, det lukter! Jeg har dem på et eget rom, nytter ikke å ha dem i stua, for det lukter litt uansett hvor ofte jeg gjør rent. De er i et furet xl bur, og jeg må vaske og gjøre rent flere ganger i uka... Men ellers går det kjempefint å ha 10 gutter sammen, de kooser seg sammen alle sammen, ingen krangling i hele tatt :) De store gutta reiste ikke bust engang da jeg satte inn de 5 små. Satte dem bare rett inn i buret, uten at de hadde truffet hverandre før, og etter noen minutter med tvangsvasking, så lå de i en eneste stor haug, og var perlevenner :D Tror nok det var en fordel at jeg bare slapp alle inn samtidig, for da ble det ikke 5 mot en, men 5 mot 5.

Så er det så koselig når jeg kommer inn til dem, og hele gjengen henger i sprinklene og vil ut. Når jeg så åpner buret, så bare velter de ut hele gjengen :lol:

Var jo ikke meningen jeg skulle beholde så mange av ungene til Cicely, men det er ikke bare bare å finne hjem til dem her hvor jeg bor , og når de så har vært her så lenge, klarer jeg ikke å gi dem fra meg :oops: Blir jo så enormt glad i dem...

Locked