Jeg holder meg til ferske, rimelige råvarer. En kyllingfilét er kjøtt fra brystet, kyllingkjøttdeig er oppmalt kjøtt fra både bryst og lår, så enkelt er det. Hvis noen vil betale i dyre dommer for noe som en kan lage bedre og billgere selv, må de gjerne gjøre det.kikky wrote:Hver 5 boks gratis med medlemskort da, ikke glem det jenter! :cheesy:
Har ikke lest innholdet på kylling kjøttdeig jeg, men må si brit care boksene ser og lukter mer nam enn kjøttdeigen :thhpt:
Brit care våt namme til pus.
Moderator: Moderatorer
-
- River avispapir
Re: Brit care våt namme til pus.
"Man er aldri for liten til å gjøre store ting."
Dumbus, Odin, Brage, Asbjørn, Odd, Freddie, Dobby, Sirius, Bernt, Birk, Ravn, Teodor og Oliver
Dere som ikke er her lenger - poteavtrykkene vil for alltid stå i hjertet...
Dumbus, Odin, Brage, Asbjørn, Odd, Freddie, Dobby, Sirius, Bernt, Birk, Ravn, Teodor og Oliver
er det ikke vann og salt tilsatt i kyllingkjøttdeig da?
Mine totter fikk stekt kylling file til natt mat ute på gulvet
nam nam, fikk tatt noen bilder som jeg legger ut på bilde tråden min i morgen.

-
- Gammelrotte
Det kommer ann på kvaliteten og prisen det også. Vi har fått slike store poser med billig kyllingfillet som er tilsatt saltvann i norge også nå. Jeg er skeptisk til de
Og så er du lurt når man kjøper blandingsprodukter å lese i innholdsfortegnelsen hvor mange prosent MUK det er i produktet. Noen kyllingpølser har det vært opptil 97% MUK, de tar ikke jeg i med en ildtang engang.

A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon
kylling pølser smaker dårlig synes jeg, smaker ikke kylling i det heletatt :bleh:
-
- River avispapir
Innholdsfortegnelse, kyllingkjøttdeig: 77% kyllinglårkjøtt, 20%kalkunlårkjøtt, 3% vann og salt. Pølser og liknende produkter er laget av MUK.wollf wrote:er det ikke vann og salt tilsatt i kyllingkjøttdeig da?
"Man er aldri for liten til å gjøre store ting."
http://no.wikipedia.org/wiki/Mekanisk_u ... kj%C3%B8ttwollf wrote:hva er MUK?
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3
Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine
" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "
Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine
" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "
aaaa.da liker jeg det :happy: