hvor mye skal de veie?
Moderator: Moderatorer
jeg har en sånn
digitalvekt som egentlig er til matlaging tror jeg. men jeg tar bare litt majones på så står de stille hehe. den største jeg har veier nesten 600gr. mens den ene jenta vår er veldig liten 250 gr veide ho sist men ho er ikke tynn bare liten liksom.
er veldig forskjell fra rotte til rotte. keiko er egentlig ikke så stor i vekst men veldig kjukk så fikk beskjed av dyrlegen å passe på vekta hans litt.
de to albinoene veier vel rundt 370gr(mannfred) 400 (kryder) de er ganske små i forhold til de andre to brødrene
er veldig forskjell fra rotte til rotte. keiko er egentlig ikke så stor i vekst men veldig kjukk så fikk beskjed av dyrlegen å passe på vekta hans litt.
de to albinoene veier vel rundt 370gr(mannfred) 400 (kryder) de er ganske små i forhold til de andre to brødrene
Åja!
Jeg trodde du mente ene hunnen..
Men ja, det er ganske stort, det! ingen av guttene mine er over 400 enda, enda jeg fôrer dem det jeg klarer. De blir jo ikke feite engang! 

Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3