Gnagegoddis.

Lurer du på hva en rotte bør og ikke bør spise?

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Woodgirl
Stjeler søppel

Gnagegoddis.

Post by Woodgirl »

Lurte på om noen av dere vet noe om å gi rottene godsaker som en ment for hund? I dyrebutikken har de ganske tørkede strupehoder og oksekjøttbein etc. Ser jo fine ut å gnage på for rotter siden de digger alt mulig. Noen erfaring med noe slikt? :spise:
Ha en deilig dag med mange bartenuss.

Ida
Betarotte

Post by Ida »

Jeg har brukt å kjøpe litt diverse hundegodt til småttisene, sånn som man får kjøpt i dagligvarebutikken. Noen av de har spist det, andre ikke. Har ikke vært noen kjempesuksess her i gården akkurat :? De har også fått kattemat, og det er like godt som "vanlig mat", altså ikkeno spesielt :P
Annet stæsj som man kan få i dyrebutikken kan kanskje slå an lit tbedre? Vet ikke om det er bra for de, er vel noen som kanskje har mer peiling enn meg på akkurat det område?

Maja
Klatrer på møblene

Post by Maja »

Er ikke de ganske salte? I utgangspunktet ville jeg ikke gitt dem det, men jeg vet ikke. Noen som gjør? :)
Ærbødigst,
Maja :rottehode:

Ida
Betarotte

Post by Ida »

Oi, mulig det er en del salt i det ja, har jeg ikke tenkt på heller jeg. Må undersøke litt før man kjøper enkelte nye produkter da iallefal.

kikky
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by kikky »

sånne hunde bein, de minste der liker rottene å leke med :P de er vel ikke så salte heller :hm:
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

Alvrina
Alfatryne

Post by Alvrina »

Griseører har jeg hørt at har vært en hit, har selv gitt mine det(de jeg hadde før) de elsket det... Pleide å henge øret opp i buret i en hyssig, så fikk de noe å drive med.

Post Reply