Kan en kanin spise rottefor? HASTER!
Moderator: Moderatorer
Nei, det kan de ikke 

Hilsen Karen, Cilla, Parvati og Gulla
KO's oppdrett Nesodden
www.kosoppdrett.piczo.com
15 år - 09/05-09
KO's oppdrett Nesodden
www.kosoppdrett.piczo.com
15 år - 09/05-09
-
- Webmaster
- Kjønn: Kvinne
Flinke flinke Morgaine som passer på dyra!
Ein type kaninfor blir faktisk brukt som basis i nokre "diettar" i Storbritannial, det er dog ein spesiell type kaninfor som faktisk ikkje passer for kaniner, etter det eg har lest meg opp til, men som har eit greit grunnlag for ein rotteblanding, der dei fyller på med andre saker for å få det riktig.
Vil i utgangspunktet ikkje anbefale å blande for på tvers av arter sånn heilt uten videre, utan å sette seg godt inn i det først, så det er nok best å halde seg ifrå det
Ser heller ingen grunn til å gje rotter kaninfor når det finnast så mykje anna.

BabyLizz wrote:Kan rotter spise kaninfor? Jeg vet at det ikke dekker behovene deres eller noe sånt, men kan de få det likevel - ikke som noe middag eller noe sånt, men bare til kos?
Ein type kaninfor blir faktisk brukt som basis i nokre "diettar" i Storbritannial, det er dog ein spesiell type kaninfor som faktisk ikkje passer for kaniner, etter det eg har lest meg opp til, men som har eit greit grunnlag for ein rotteblanding, der dei fyller på med andre saker for å få det riktig.
Vil i utgangspunktet ikkje anbefale å blande for på tvers av arter sånn heilt uten videre, utan å sette seg godt inn i det først, så det er nok best å halde seg ifrå det