frakt av for

Lurer du på hva en rotte bør og ikke bør spise?

Moderator: Moderatorer

Heidi
Gammelrotte

Post by Heidi »

Prisen på en sekk RM1 er 235,-, og porto (som man selvsagt ikke betaler om man henter hos meg) er 205,-

Alt dette står i nettbutikken... ;)

bitchn

Post by bitchn »

Heidi wrote:Prisen på en sekk RM1 er 235,-, og porto (som man selvsagt ikke betaler om man henter hos meg) er 205,-

Hva er adr til nettbutikken da?

marita-84

Post by marita-84 »

bitchn wrote:
Heidi wrote:Prisen på en sekk RM1 er 235,-, og porto (som man selvsagt ikke betaler om man henter hos meg) er 205,-

Hva er adr til nettbutikken da?
Det er direkte link på forsia på denne siden...! www.tamrotter.com

bitchn

Post by bitchn »

Åja... Selvfølgelig, jeg så bare ikke linken :-)

Takk for svar

Elsol
Bygger bol

Post by Elsol »

Å der hadde man bestilt sin første sekk med RM1 for..Får bare håpe jeg gjorde alt riktig i bestillingsprosessen :?
Mvh
Elin:o)

Elsol
Bygger bol

Post by Elsol »

Ingen for i posten enda...Kansje man gjorde noe feil i prossessen alikavell??
Betalte og bestilte natt til torsdag i forrige uke...Får håpe det kommer i morgen da...(nesten fri for rottemat her nå...)
Mvh

Heidi
Gammelrotte

Post by Heidi »

Det ble ikke sendt ut noe denne uken fordi jeg har vært på ferie (det sto "advarsel" i nettbutikken), og nå har jeg pådratt meg senebetennelse, så det kan dessverre se ut til at det blir ytterligere forsinkelser. Jeg skal se om jeg får sendt det så snart som mulig! Jeg må bare beklage til Elsol, så lang tid vil vi jo helst ikke at det skal gå.

Vil ellers minne alle medlemmene om at nettbutikken drives helt på frivillig basis, så dere må dessverre medregne at ting kan ta litt tid i ferier og sånn. Det hjelper også å betale inn med det samme varene er bestilt, for ingenting blir sendt ut før kasserer ser penger på konto ;)
Men vi gjør ting så fort vi kan, og vi gjør det for dere. NTF har veldig liten fortjeneste på nettbutuikken, den er først og frenst et servicetilbud til medlemmene.

Synes dere at ting går for treigt så er det lov å sende oss en mail og spørre hva som skjer, men jeg kan ikke garantere at ting skjer raskere av den grunn :lol:

Elsol
Bygger bol

Post by Elsol »

Ok......Fikk ikke med meg noen advarsel...Så bare at det kunne ta ei uka ca...
Betalte også med engang...
Jaja..Ikke noe å gjøre med det..
Mvh

Elsol
Bygger bol

Post by Elsol »

Er foret sendt?isåfall når??
Venter å venter.......
Mvh

Heidi
Gammelrotte

Post by Heidi »

Nei, det er ikke sendt. Jeg går fortsatt på krykker, og har ingen mulighet til å dra med meg en sekk til posten. Jeg vil høre med samboeren min om han kan komme tidlig fra jobb en dag og gå på posten for meg. Du får bare ha tålmodighet!

Elsol
Bygger bol

Post by Elsol »

Eie dessverre ikke tålmodighet :? En av mine dårlig egenskaper...

Leit at du går på krykker...

Tar det veldig mye lengre tid vil jeg ha pengene tilbake å heller bestille en annen gang...Er mye penger det er snakk om for meg og rottene trenger ny mat.
Bestillte i uke 25 og mener at ikke advarselen sto der da,hadde ikke bestilt hvis jeg hadde sett den.........
Mvh

Heidi
Gammelrotte

Post by Heidi »

Elsol wrote:Bestillte i uke 25 og mener at ikke advarselen sto der da,hadde ikke bestilt hvis jeg hadde sett den
Det stemmer det, men innbetalingen din ble ikke registrert før i uke 26. Jeg får samboeren min til å gå på posten i morgen dersom du synes det er tidsnok, hvis ikke, gi meg beskjed på mail (heidi.sjursen@gmail.com) i løpet av kvelden. Kasserer er dessverre på ferie denne uken, men jeg vil gi henne beskjed om å tilbakebetale til deg så snart hun kommer hjem. Uansett, gi meg beskjed på mail!

Jeg beklager igjen at det har tatt tid denne gangen, men det er dessverre ikke så mye annet jeg kunne ha gjort. Jeg vil gi styret beskjed om å se på saken, og se på om vi kan gjøre noe annerledes her.
Akasha wrote:advarselen sto det at det ikke fraktes osv, i uke 26 å uke 27
Uke 26 og 28 pga ferie. Denne uken er jeg hjemme men går på krykker. Heldigvis vil samboeren min steppe inn i akkurat denne saken, men det er nok ikke noe NTF kan belage seg på fremover. Det er også fritt frem for medlemmene å tilby sin hjelp!

Heidi
Gammelrotte

Post by Heidi »

Da er det sendt nordover :)

Elsol
Bygger bol

Post by Elsol »

Takker :D
Blir artig å se om det blir endring på vekt å slikt!
Mvh

Elsol
Bygger bol

Post by Elsol »

Å der hadde man endelig sekken i hus :D
Skal veie Piene i dag slik at jeg får sett om det blir vektøkning...
Store biter for må jeg si..Ble overrasket over størrelsen ja...
Mvh

Locked