Alt dette står i nettbutikken...

Moderator: Moderatorer
Det er direkte link på forsia på denne siden...! www.tamrotter.combitchn wrote:Hva er adr til nettbutikken da?Heidi wrote:Prisen på en sekk RM1 er 235,-, og porto (som man selvsagt ikke betaler om man henter hos meg) er 205,-
Alt dette står i nettbutikken...
Det stemmer det, men innbetalingen din ble ikke registrert før i uke 26. Jeg får samboeren min til å gå på posten i morgen dersom du synes det er tidsnok, hvis ikke, gi meg beskjed på mail (heidi.sjursen@gmail.com) i løpet av kvelden. Kasserer er dessverre på ferie denne uken, men jeg vil gi henne beskjed om å tilbakebetale til deg så snart hun kommer hjem. Uansett, gi meg beskjed på mail!Elsol wrote:Bestillte i uke 25 og mener at ikke advarselen sto der da,hadde ikke bestilt hvis jeg hadde sett den
Uke 26 og 28 pga ferie. Denne uken er jeg hjemme men går på krykker. Heldigvis vil samboeren min steppe inn i akkurat denne saken, men det er nok ikke noe NTF kan belage seg på fremover. Det er også fritt frem for medlemmene å tilby sin hjelp!Akasha wrote:advarselen sto det at det ikke fraktes osv, i uke 26 å uke 27