Er det bare meg som tenker sånn?

Lurer du på hva en rotte bør og ikke bør spise?

Moderator: Moderatorer

Elsol
Bygger bol

Post by Elsol »

Sitter her med mange små kloremerker rundt munnen pga rottene virkelig ville ha det jeg hadde spist noen øyeblikk før de kom ut (kakemann)...
Å skarpe klør mot lepper og munn er ikke noe godt og det tar ei stund før merkene går bort...
Når jentene lukter noe de har lyst på så graver de seg inn i munnen på vedkommende.Røsker tak i leppene og river til.Hvis man rekker å snu hodet er det eneste som skjer at man får lange kloremerker som strekker seg ned mot haka.... :klovn:
Mvh
Elin:o)

kikky
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by kikky »

det beste guttane mine veit er pepperkaker :shock: de blir helt ville hvis jeg spiser det i nærheten av dem.. jeg må jo innrømme at jeg har latt dem smake litt da... men ikke mye sia det er så stært for dem :wink:
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

meggy

Post by meggy »

de kan vel spise det meste.... ikke melkeprodukter eller krydder eller sukker ( men det er vel under krydder :roll: )

mine får det meste som eg spiser, er vegetarianer og spiser værken fisk eller kjtt eller kylling, så det er bare salater omeletter og ris som er det vanligste men mine hakke fått omeltt dha :D

rottene skal vel ha et sunt matfat, mine har alltid grønnsaker, i en skål, "rotteför" i en anna skål og litt musli+noen frokostblandinger( uten sukker eller søtningsmiddel) i en anna... mine søte bortskjemte krapyler :lol:

og mine elsker oxo pepperkaker og sånne "pop'stingermedsjokoladetrekkpå"
muttra lager sånne :]

Locked