Fikk streng beskjed av dyrebutikken å ikke gi rottene kjøtt!
Moderator: Moderatorer
klart de kan spise corn flakes, emn de skal ikke akkurat leve på det.... mine tar gjerne imot frokostblanding som snacks, men man bør passe seg for de typene som inneholder tonnevis med sukker.
Mvh Karoline
www.sjobeng.no
www.sjobeng.no
Mine to er dypt forelsket i frokost-ritualet. De blir fornærmet hvis de ikke får en 3-4 biter hver av Cheerios fullkorn frokostblanding (den uten honning) hver morgen - evt byttet ut med en liten bit frukt.

Alle henvendelser til NTFs styre, skal gjøres via ntf@tamrotter.com
-
- Gammelrotte
Mine elsker Dr. Lindbergs frokostblanding!
Jentene mine tenker over hva de spiser de 

Julianne
Julirottenes omplassering
Skal jeg stole på den myke lakriskaramellen jeg fant rester av i pelsen til Shadow, så tror jeg mine spiser hva som måtte være, bare det smaker godt. Lurer fortsatt på hvor de fant den karamellen - og hvordan hun fikk karamell på den hvite baken sin.. 

Når det gjelder kjøtt og mine rotter, så er Shadow utrolig rar.. Hun vil ikke ha kjøtt - ikke engang nygrillet kylling! Mens Mist spiser det meste - unntatt tomater.
-
- Gammelrotte
utrolig mye merkelig dyrebutikkene finner på og si,,,,
noen skulle laga en bok med
merkelige udugelige dyrebutikk råd,,

Julianne
-
- Gammelrotte
Helt enig, ikke bare for å drive dyrebutikk, for å jobbe der også, men til og med Norges Zoohandler forbund har feilinformasjon om rotter på sidene sine, så...det er helt håpløst!
For håpe at flere og flere greier å få brosjyren til mattilsynet i butikken og kanskje lese den også... 

Julianne