gratis smaks prøve
Moderator: Moderatorer
gratis smaks prøve
Hei er det mulig å kunne få gratis smaks prøver i posten av RM maten ? Jeg har prøvd det en gang før kjøpte 1 kg pose, men de store ville ikke ha den , ga opp for fort å ga bort maten til en som bruker den, nå har jeg to små på 14 uker også som kanskje ville få smaken på RM maten, å da kanskje de store tar etter, tenkte jeg på , de får rat complete maten nå posene er små , litt over 1 kilo å koster 200 kr.
Re: gratis smaks prøve
Dette er jeg også intressert i, men jeg kan godt betale litt for det også :cheerful:
jeg kan betale frakten :cheerful: om jeg kan få en gratis prøve pose, dumt å betale dyrt om de nekter å spise det :bleh:
vi selger jo en kg sekker da:) det går jo ann å kjøpe en slik å se om de vil ha
Jeg kjøpte det en gang før å de store bare lekte med bitene , men tror jeg kanskje ga opp for fort i tilvenningen til matenwollf wrote:vi selger jo en kg sekker da:) det går jo ann å kjøpe en slik å se om de vil ha
sanca fikk med seg resten da hun kom med buret jeg kjøpte av henne :bleh:
synes det er litt dyrt å kjøpe stor sekk å få den sendt i posten :thhpt: hvor lenge vil en 12,5 kg sekk vare til 4 jenter
å kan de på 14 uker få RM1 :hæ: Hadde vært fint om noen kunne vært behjelpelig med frakten også hvis jeg kjøper stor sekk etter hvert, bor i Halden så frakt prisen blir litt dyr i posten vil jeg tro, kommer på nesten 800 kr fant jeg ut sist
da vil jeg heller betale litt bensin penger for den som i så fall kan kjøre den hjem til meg.

-
- Betarotte
Frakten på en sekk RM er fryktelig dyr, men selv med frakt, er kiloprisen mye lavere enn alt annet for jeg har sett i dyrebutikken, og er i tillegg mye drøyere syns jeg. Så slipper man i tillegg maset med å måtte ta seg til dyrebutikken og kjøpe en kilo her og en kilo der.
Det er en stor "engangsum", men en sekk holder leeenge, særlig når de får andre godsaker i tillegg. For meg er det ikke et spørsmål en gang. :cheerful: Jeg skjønner egentlig ikke skepsisen.. :blrp:
Det er en stor "engangsum", men en sekk holder leeenge, særlig når de får andre godsaker i tillegg. For meg er det ikke et spørsmål en gang. :cheerful: Jeg skjønner egentlig ikke skepsisen.. :blrp:
-
- Betarotte
800kr (inkl frakt) delt på 12,5 kg gir en kilopris på 64kr. Det syns jeg sannelig ikke er ille. :cheerful:
Synes det er dyrt jeg hvis jeg må betale det hver mnd, 1000 kr nesten men nå er det spørsmål om hvor lenge en sekk varer da, hvis den varer i 2 mnd så er det ikke så dyrt igjen liksom, :thhpt:
Hvis rottene dine spiser en sekk på 12,5kg på en måned lurer jeg fælt på hva slags monsterrotter du har, Siv :roflmao:
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek
R.I.P Guttene mine
R.I.P Guttene mine
-
- Betarotte
Hver måned? 4 rotter spiser da ikke over 12 kg på en måned.
Jeg tipper sekken varer borti mot et år, om ikke mer. Veldig vanskelig å svare på, for det kommer an på hvor mye godsaker de får utenom.
Jeg tipper sekken varer borti mot et år, om ikke mer. Veldig vanskelig å svare på, for det kommer an på hvor mye godsaker de får utenom.
Hvilken type RM skal min jenterotte ha? Hun er født den 15.11.12
Skal hun ha den 'normale' RM1?
Vurderer å bestille en kilo til henne og se om hun liker det :cheerful:
Skal hun ha den 'normale' RM1?
Vurderer å bestille en kilo til henne og se om hun liker det :cheerful:
blir ikke 800 kr da??? er vel 450 for sekken og rundt 200 i frakt?
en sekk på 4 rotter varer en egighet. jeg har hatt 6 kg nå siden mai/juni i fjor.
en sekk på 4 rotter varer en egighet. jeg har hatt 6 kg nå siden mai/juni i fjor.
:giggle: du har sikkert rett i det, men er så redd for å kjøpe rotta i sekken om du forstår :goofy: redd for at hvis de ikke spiser noe særlig av det så får de ikke i seg den næringen de trenger å de går å er sultne er mye usikkerhet her altså :flau2: var derfor jeg ga opp den lille posen med RM jeg kjøpte sist ogsåNiana wrote:Hvis rottene dine spiser en sekk på 12,5kg på en måned lurer jeg fælt på hva slags monsterrotter du har, Siv :roflmao:
De er litt bortskjemte å får mye godbiter å inne i mellom baby matBlackNenne wrote:Hver måned? 4 rotter spiser da ikke over 12 kg på en måned.