Nuddler...

Lurer du på hva en rotte bør og ikke bør spise?

Moderator: Moderatorer

Locked
Rikke
Bygger bol

Nuddler...

Post by Rikke »

Leste i en rotte bok at du kunne gi rottene tørre nudler, men vil ikke bli på samme måte som å gide ris. At de vil ese i magen dems?
Hilsen Rikke Karine

kikky
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by kikky »

hmmm, mine liker tørre nudler, men jeg har bare gitt dem små smuler to ganger... nudler eser jo opp, så jeg veit ikke om det er så lurt..
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

Rotteelsker

Post by Rotteelsker »

På en skole en eller annen plass var det noen elever som måtte på sykehus pågrunn av at du hadde spist tørre nudler..De hadde est opp.. Tror det er akuratt d samme hos rottene.. :?

Fint_Lite
Tisser i køyene

Post by Fint_Lite »

Jeg lot tantebarnet mitt på tre år gi rottene mine rå pasta.....tenkte ikke over det at de este ut der og da, og de spiste masse!! Så kom jeg til å tenke det at pasta eser ut,fikk litt sånn små panikk da.....observerete de utover dagen, men jeg merket ingenting på rottene...de spiste sin mat, og tigget etter mere god mat.. så fult kan det ikke ha vært i magen.....Men det å gi de ferdig kokt pasta er de kjempe glad i, morsomt å se da de skal dra med seg de lange...haha.....Ikke alltid så lett å være liten!
Mvh

Jane, Tjukka, Lille My, Tutta og Sissi!

www.FintLite.piczo.com

kari mette
Omegarotte

Post by kari mette »

Vi mennesker tåler tørre nudler. Det har vi både store og små spist som snacs i mange år. Alt med måte!
Når det gjelder rotter er jeg usikker, gi dem noe annet som ikke sveller :)
Kari Mette
Knerten og Rikard

Locked