rape

Lurer du på hva en rotte bør og ikke bør spise?

Moderator: Moderatorer

Locked
Elsol
Bygger bol

rape

Post by Elsol »

På lørdag snek Cornelia til seg litt cola fra glasset mitt og i den forbindelse hørte jeg klart å tydelig at hun rapte 3-4 ganger..
Flirte godt av ho da æ ikke har hørt de rape før...
Mvh
Elin:o)

Hedda
Sofaspiser

Post by Hedda »

Så gøy :lol: Må si jeg aldri har hørt mine rape.. :)
Hvil i fred Rudy::.

Alvrina
Alfatryne

Post by Alvrina »

Trodde ikke at rotter kunne rape eller fise jeg.. mins jeg leste at de ikke kan rape pga at strupe lokket lukker igjenn og rapen ikke kommer ut :| :? Vet ikke om det er sant.. Noen som vet ? :wink:

Heidi
Gammelrotte

Post by Heidi »

De kan både rape og fise. Men jeg håper ikke folk løper og kjøper cola til rottene sine for å prøve... :lol:

Alvrina
Alfatryne

Post by Alvrina »

hihi.. okay :) Da var det kanskje i sammenheng med en annen gnager jeg hadde lest det.. samme kan det være :wink: Da lærte jeg noe nytt :akt:

Men ... Brus generellt er vel ikke bra for rotter ?
Er det dirkelte farlig å ge dem det ? eller det som som med allt annent snop at de kan få litt en skjelden gang ?
(Kremt, rottene mine sier ikke nei takk til brus, hehe)

Elsol
Bygger bol

Post by Elsol »

Har kjent fjertlukt tidligere hvor ingen andre en rottene kunne være synderne..
Å når frøken Cornelia rapte var det omentrent slik: 2 slurker brus og raaaap,drikke litt til brus fort mens glasset enda var der å så raaap osv..de to første gangene var jeg usikker på hva det var for en lyd hun lagde,men da de to andre kom direkte etter inntak av cola skjønte jeg det :mrgreen:
Mvh
Elin:o)

Nemesis
Tisser i køyene

Post by Nemesis »

Morsomt, fikk lyst til å teste da... Ingen av englene mine rører cola, de lukter på den, og får sikkert litt kullsyre i nesa, og borte er de...
Veldig greit egentlig, ellers ser jeg for meg veltede colaglass utover stuebordet daglig...
Tror det er fint å være rotte, men det er jammen ikke værst å være rotte-eier heller!

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

Våre smådjevler elsker å fise, virker det som. Det hender veldig ofte at Roger kikker stygt og intenst på meg når rottene er ute.... :-x Det er særlig Tommeliten, Sludd og Lille My som mangler enhver form for oppdragelse. Frekke små....Det store spørsmålet er hvordan så små kropper klarer å produsere en så uappetittelig og altoppslukende stank... :spy:
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com

Julie Erlandsen
Stjeler søppel

Post by Julie Erlandsen »

Ja, hvordan kan det virkelig lukte så ufattelig!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
mvh Julie

Lillenill

Post by Lillenill »

Hehe.. Må flire litt.. Har ikke hørt mine rotter rape eller fise.. Mulig at de har gjort det, uten at jeg har vært tilstede..
Hmm.. Mine rotter klarer heller ikke å si nei til brus, selv om det ikke er helt lovlig.. Kremt..
:jul: :leftrat: :rightrat:

Locked