rape
Moderator: Moderatorer
hihi.. okay
Da var det kanskje i sammenheng med en annen gnager jeg hadde lest det.. samme kan det være
Da lærte jeg noe nytt
Men ... Brus generellt er vel ikke bra for rotter ?
Er det dirkelte farlig å ge dem det ? eller det som som med allt annent snop at de kan få litt en skjelden gang ?
(Kremt, rottene mine sier ikke nei takk til brus, hehe)

Men ... Brus generellt er vel ikke bra for rotter ?
Er det dirkelte farlig å ge dem det ? eller det som som med allt annent snop at de kan få litt en skjelden gang ?
(Kremt, rottene mine sier ikke nei takk til brus, hehe)
Har kjent fjertlukt tidligere hvor ingen andre en rottene kunne være synderne..
Å når frøken Cornelia rapte var det omentrent slik: 2 slurker brus og raaaap,drikke litt til brus fort mens glasset enda var der å så raaap osv..de to første gangene var jeg usikker på hva det var for en lyd hun lagde,men da de to andre kom direkte etter inntak av cola skjønte jeg det
Å når frøken Cornelia rapte var det omentrent slik: 2 slurker brus og raaaap,drikke litt til brus fort mens glasset enda var der å så raaap osv..de to første gangene var jeg usikker på hva det var for en lyd hun lagde,men da de to andre kom direkte etter inntak av cola skjønte jeg det

Mvh
Elin:o)
Elin:o)
Morsomt, fikk lyst til å teste da... Ingen av englene mine rører cola, de lukter på den, og får sikkert litt kullsyre i nesa, og borte er de...
Veldig greit egentlig, ellers ser jeg for meg veltede colaglass utover stuebordet daglig...
Veldig greit egentlig, ellers ser jeg for meg veltede colaglass utover stuebordet daglig...
Tror det er fint å være rotte, men det er jammen ikke værst å være rotte-eier heller!
-
- Gammelrotte
Våre smådjevler elsker å fise, virker det som. Det hender veldig ofte at Roger kikker stygt og intenst på meg når rottene er ute....
Det er særlig Tommeliten, Sludd og Lille My som mangler enhver form for oppdragelse. Frekke små....Det store spørsmålet er hvordan så små kropper klarer å produsere en så uappetittelig og altoppslukende stank... 

Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com
-
- Stjeler søppel