jeg sto å lagde pannekakerøre ista og katten min mjaua som bare det og ville ha melk. Så kom jeg til å tenke på om rotter tåler det?
Kan hende di liker det, men er det bra for rotter?
Rotter og melk
Moderator: Moderatorer
Rotter og melk
http://www.h3gzistamrotteri.de H3gzi's og Anexet's oppdrett.
- oppdatert 2 desember 2009
- sjekk på velkomstsiden
Mail: h3gzis@h3gzistamrotteri.de
- sjekk på velkomstsiden
Så søtt
hvordan baby grøt da? Hadde vært artig å sett om di likte det. Gav de en bitte liten bit kolje kake i går, den gikk ned på null komma nix
Håper ikke det er skadlig?
Håper ikke det er skadlig?
- sjekk på velkomstsiden
- sjekk på velkomstsiden
Vi bruker babygrøt - enten med mais eller med eple/banan og noe annet. Alltid populært. Selv om det står at man skal lage det med varm melk, bruker vi alltid vann.
I går forsøkte vi med en liten treat - kattemelk. Det var.. rart, syntes de, men søtt og godt. Pytteliten sleika hele bolla ren, så det må nok gjentas en annen gang. Swiffer fikk nok i seg litt for mye melkesukker (eller sukker av et eller annet slag) så hun for rundt som en annen yoyo resten av kvelden.
Samme reaksjon som når hun får en liten yoghurtdrops.
I går forsøkte vi med en liten treat - kattemelk. Det var.. rart, syntes de, men søtt og godt. Pytteliten sleika hele bolla ren, så det må nok gjentas en annen gang. Swiffer fikk nok i seg litt for mye melkesukker (eller sukker av et eller annet slag) så hun for rundt som en annen yoyo resten av kvelden.

Alle henvendelser til NTFs styre, skal gjøres via ntf@tamrotter.com
De elsker babygrøt her i huset, men vi blander babygrøten i vann, ikke i melk. Marcus har fått smake en liten teskje med ris grøt, det gikk ned på høykant! Men tror nok ikke de skal ha så mye melk.. Andre gnagere får problemer i tarmen av det hvertfall..
Tamara
------------------------
Savner dere go'-klumpene mine<3
------------------------
Savner dere go'-klumpene mine<3
hehe
så søtt
rottene mine er gale når jeg tar dem inn i buret etter å ha gått løs.
Var hos dyrlegen med katten idag, han har noen parasitter tror di, om det ikke er allergi..
Rotta mi nyser fremdeles da, så spurte etter noe medisin, og gjett hva!? jeg kunne bruke den resepten jeg fikk til katten.. Kjekke saker.. For er det ikke alltid litt for mye medisin i flaskene? I forhold til resepten lissom...?
Nå ligger pus å sover med åpne øyer. hehe.. gleder meg til han våkner å begynner å sjangle rundt...

Var hos dyrlegen med katten idag, han har noen parasitter tror di, om det ikke er allergi..

Nå ligger pus å sover med åpne øyer. hehe.. gleder meg til han våkner å begynner å sjangle rundt...
- sjekk på velkomstsiden
- sjekk på velkomstsiden