hjelp! hvorfor gjør hun sånn?

Om rottenes temperament og personlighet.

Moderator: Moderatorer

Locked
KristineMali

hjelp! hvorfor gjør hun sånn?

Post by KristineMali »

skulle mate petitê i dag, hun hadde fullt opp med tørfor i skålen så jeg holdt et salatblad foran gitteret jeg skvatt skikkelig da hun kastet seg fram og beit fast i bladet og dro det fort ut av hånden min og løp å gjemte seg i et hjørne!!!
hva slags oppførsel er det?
føler meg ikke helt trygg på henne nå, noe jeg kan gjør?

Topolinis
Stjeler søppel
Posts: 808
Joined: 17 Apr 2004, 02:10
Location: Skogn
Contact:

Re: hjelp! hvorfor gjør hun sånn?

Post by Topolinis »

KristineMali wrote:skulle mate petitê i dag, hun hadde fullt opp med tørfor i skålen så jeg holdt et salatblad foran gitteret jeg skvatt skikkelig da hun kastet seg fram og beit fast i bladet og dro det fort ut av hånden min og løp å gjemte seg i et hjørne!!!
hva slags oppførsel er det?
føler meg ikke helt trygg på henne nå, noe jeg kan gjør?
Tror ikke du trenger å være redd for henne, hun er nok mer redd deg ;) Og det var nok derfor hun var så rask med å ta godbiten også ;)
Mvh Ida S. Eggen

collaitz

Post by collaitz »

Nogle gange tager rotter også godbidder meget hurtigt fordi de bare vil have det nu nu nu nu nu!! Og ingen andre skal tage deres præmie, så den skal gemmes i reden. En af de hunrotter jeg har tager godbidder meget hurtigt og fast, så hvis det er en lille godbid, skal man passe på at fingeren ikke ryger med. Og det har intet med hendes øvrige adfærd at gøre, da hun elsker at give kys og nusse.

Locked