virker som hun spiser av håret mitt

Om rottenes temperament og personlighet.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
siv
River avispapir
Posts: 930
Joined: 13 Jan 2008, 23:01
Location: halden

virker som hun spiser av håret mitt

Post by siv »

hei den ene rotte jenta mi elsker å klatre på skulderen min å i hetta mi men, det virker som hun nå i det siste har begynt å spise av håret mitt :hm: jeg er ikke sikker på om hun steller det eller prøver å spise det bak :lol: jeg merker bare at det lugger så vidt bak i håret mitt :lol: , noen som har noe svar :rottehode:
har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.

BlackNenne
Betarotte
Posts: 687
Joined: 22 Aug 2007, 06:32
Location: Tau/Stavanger

Post by BlackNenne »

Jeg har også ei som er veldig glad i å rote i håret mitt. Har også vært litt redd for at hun gnager på håret, men har aldri merket noen løse hår.. :hm:
Mest sannsynlig groomer de oss bare, og det er jo koselig. :D
Eller kanskje det er flass og diverse shamporester som lukter spennende og smaker godt. :lol:

siv
River avispapir
Posts: 930
Joined: 13 Jan 2008, 23:01
Location: halden

Post by siv »

BlackNenne wrote:Jeg har også ei som er veldig glad i å rote i håret mitt. Har også vært litt redd for at hun gnager på håret, men har aldri merket noen løse hår.. :hm:
Mest sannsynlig groomer de oss bare, og det er jo koselig. :D
Eller kanskje det er flass og diverse shamporester som lukter spennende og smaker godt. :lol:
hehe, jeg har heller ikke merket noe løsthår :) men ikke lett å se seg bak heller da :) men hår kan jo ikke være noe godt å spise da :hm: kanskje de pusser håret vårt på samme måte som de pusser hverandres pels :P
har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.

Ida
Betarotte
Posts: 628
Joined: 16 May 2006, 15:15
Location: Trondheim

Post by Ida »

Den ene rotta mi elsker hår, og hun tygger av hår når hun holder på. Takket være henne har jeg en liten pannelugg"dusk" i panna og en liten måne bak :P

siv
River avispapir
Posts: 930
Joined: 13 Jan 2008, 23:01
Location: halden

Post by siv »

Ida wrote:Den ene rotta mi elsker hår, og hun tygger av hår når hun holder på. Takket være henne har jeg en liten pannelugg"dusk" i panna og en liten måne bak :P
jøsses :P da hadde jeg ikke latt henne fått lov til å være der så lenge hun holdt på :lol:
har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.

2po
Stjeler mat
Posts: 70
Joined: 26 Dec 2007, 00:32
Location: Trondheim

Post by 2po »

Kanskje det er et slags kose-og-tillitsgreie? De vasker og "graver" i pelsen på hverandre mine to gutter iallefall. Kanskje du er blitt en skikkelig god kompis? :bravo:

MiljamJenta
River avispapir
Posts: 987
Joined: 18 Jan 2008, 21:12
Location: Mjøndalen
Contact:

Post by MiljamJenta »

hehe, har merka at når chili susser og vasker meg i ansiktet så pluttselig kjenner jeg henne dra i øyevippene mine :shock: blir redd henne skal bite de av :lol:
Hilsen Miriam, Ruth og Chili.
http://miljams-tamrotter.piczo.com

Elisabeth
Betarotte
Posts: 680
Joined: 19 Feb 2008, 16:03
Location: Bergen

Post by Elisabeth »

Mine har driver og diller og steller med håret mitt, sånn inni nakken. Hårstrikk er meget interessante og da skal de helst stikke hele hodet inni håret og strikket. De sitter av og til og ser ut som de spiser på håret mitt litt lengre ute på hårstråene. Har ikke sett noen løse hår, da.... Og øyebryn og vipper er gøy, spesielt øyevipper med mascara. Da kan de ikke få være i ansiktet mitt i det hele tatt.

Mac dyregod
Sofaspiser
Posts: 179
Joined: 06 Dec 2005, 22:27
Kjønn: Kvinne
Location: bergen

Post by Mac dyregod »

de jeg har "groomer" meg hele tiden..
Synes det er herlig, men har da ikke merket løse hår. Jeg som holder på å spare håret ha ikke råd til å la dem spise håret mitt opp! :lol:
Et liv uten dyr er ikke noe liv

siv
River avispapir
Posts: 930
Joined: 13 Jan 2008, 23:01
Location: halden

Post by siv »

hehe ok glad det er flere er med hårete fortelinger fra sine små :lol: heldigvis har sharon lært å gi seg når jeg sier, ikke noe tull :lol: roxy tør ikke klatre opp ditt ennå, hun kommer helt bort til meg men piler av gårde så fort jeg leer meg, men virker ikke som hun er redd bare at hun ikke vil bli tatt opp liksom
har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.

2po
Stjeler mat
Posts: 70
Joined: 26 Dec 2007, 00:32
Location: Trondheim

Post by 2po »

åh, høres så koselig ut at de vil leke med håret deres! jeg og vil ha kose med håret-rotter :roll: Mine bare løper overalt og over hele meg, og de ELSKER å løpe over tastaturet når jeg sitter med pc'en. Det er hobby nr.1 tror jeg :lol: Gleder meg til de blir mer kosete, men de er jo ikke gamle karene, 3 mnd gamle.

siv
River avispapir
Posts: 930
Joined: 13 Jan 2008, 23:01
Location: halden

Post by siv »

2po wrote:åh, høres så koselig ut at de vil leke med håret deres! jeg og vil ha kose med håret-rotter :roll: Mine bare løper overalt og over hele meg, og de ELSKER å løpe over tastaturet når jeg sitter med pc'en. Det er hobby nr.1 tror jeg :lol: Gleder meg til de blir mer kosete, men de er jo ikke gamle karene, 3 mnd gamle.
hehe de roer seg nok skal du se, å tro meg noen ganger blir det for mye av det gode, når de begynner å ta en jafs av håret i steden, min sharon får bare lov å holde på så lenge hun bare roter i håret vill ikke bli skallet bak :lol: jeg sparer der hehe
har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.

Marianne
Stjeler mat
Posts: 67
Joined: 23 May 2007, 14:28
Location: Nes i Akershus

Post by Marianne »

Hehe, jeg har ikke mistet hår, men hårbøylen min har blitt dratt av to ganger den siste uka.

siv
River avispapir
Posts: 930
Joined: 13 Jan 2008, 23:01
Location: halden

Post by siv »

Marianne wrote:Hehe, jeg har ikke mistet hår, men hårbøylen min har blitt dratt av to ganger den siste uka.
:lol: de synes nok at det er en morsom ting å leke med tenker jeg :P
har fått ny email. den riktige adressen er:
pazuza06@live.no.

Post Reply