babyene er ca 9 uker og begge er tøffe og nysgjerrige. Jeg hadde en intro etter noen dager med hun jeg trodde var den greie, og det gikk greit den første gangen, men da jeg prøvde andre gang blåste hun seg opp som en puffaris og tok hardt tak i den ene babyen. Jeg skilte dem fort og det gikk heldigvis greit. Synes også at hun har skiftet personlighet etter jeg fikk de små i hus, har hun ligger på rare steder for seg selv og ser direkte deppa ut. Har fult masse tips om introer både på matmor sine sider og her på NTF. Har alltid introdusert dem på et nøytralt sted.
Jeg prøvde en intro med den jeg trodde jeg skulle ha problemer med, men til min store overraskelse gikk dette mye bedre enn forventet. Problemet er at Babyene er ekstremt intense, de hopper på den voksene og er på henne HELETIDEN! Ser ut som hun blir dritt lei og legger dem i bakken, skjønner nå etter å ha lest litt mer at jeg kanskje bør la de holde på?

Har kjøpt meg et stort fint RS-bur som står tomt, har veldig lyst til at alle skal gå overens sånn at jeg kan bruke det. Har tatt flere teppebytter og de store sov hele dagen i babyene sin hengekøye, men da jeg la inn en fille, fulgte jeg med på "puffarisen" og syntes jeg hørte litt gnissing med tenner (ikke noe puff), men etter på sto de og groomet hverandre på filla. Burene står også i nærheten av hverandre og har ikke sett at noen har puffet seg opp av dette, bare nysgjerrighet fra begge bur.