mvh Julie
Moderator: Moderatorer
Ja, alt ornder seg til slutt..Julie Erlandsen wrote:Lillenill: Høres ut til at du har oversikt. Det ser fælt ut til tider. Helt enig i det. Men det ordner seg som regel. Høres ut til at det kan være lurt å la de få litt tid på seg. Men "rop" om det skulle bli krise, eller gjerne litt før. Mange hoder tenker jo ofte bedre enn få. Og her finnes jo mange hoder.
Fint å høre at du er fornøyd med dyrebutikken din. Jeg har også en dyrebutikk jeg har ganske sans for.
mvh Julie
Lillenill wrote: Og en liten komentar til om dyrebutikk-rotter: Vesla er en av de snilleste jeg har vært borti.. Og jeg anbefaler sterkt å dra til Tønsberg Zoologiske..
Det er kjempe bra dyrebutikk og kjempe bra forhold til dyra der..
Hmm.. Det hørtes jo ikke bra ut...Alvrina wrote:Lillenill wrote: Og en liten komentar til om dyrebutikk-rotter: Vesla er en av de snilleste jeg har vært borti.. Og jeg anbefaler sterkt å dra til Tønsberg Zoologiske..
Det er kjempe bra dyrebutikk og kjempe bra forhold til dyra der..
Jaha ?eg kan si en ting,og det er at Nayads mor , Miranda , kom fra nettopp denne butikken. Hun ble bare 7 måneder gammel. Søstern ble 8 måneder!
Niginis far, Rambo, fra kom også herfra, han ble bare 4 mnd (ja, usæriøs avl stammet hun fra) Det er noe jeg mener er en hel uakseptable alder på en rotte. Gemyttet vra bra, ja. Men både Miranda og Rambo var svensk importerte rotte fra en masse oppdretter.
Folka som jobbet / jobber der hadde null peil på rotter eller rotte hold. De feil informerte om ALT! rottene gikk på sagflis opg ahded bare mat og vannskåler i burene.
Så , Nei, jeg vil ikke unne noen rotter fra denne butikken.
Kjøp heller fra oppdretter, dere som skal skaffe dere rotter!!!
Hmm.. Vet ikke helt.. For Siva ( hun ekstreme aggressive mot Vesla ) går rett mot strupen hennes.. Jeg driver å venner de sammen ute, men jeg hadde ett lite uhell i går, for da Vesla var i buret og buret var oppe, så kom siva seg opp i buret til Vesla.. Ehm, var ikke så veldig poppulært at Vesla var der nede, nei.. hehe..Julie Erlandsen wrote:Siden de kan være sammen utenfor buret, uten at det går galt, synes jeg ikke du skal vente så lenge med å få satt dem sammen alle 3. Det går som regel bra!
Lykke til og god jul!
mvh Julie