Litt frustrert:S
Moderator: Moderatorer
-
- Stjeler søppel
Nå bor gutten sammen med melis (ny liten jente) og gizmo (en av de som ikke liker han helt). I natt sov de veldig fint sammen i samme hengekøye. Selvfølgelig var det litt krangling men det er jo normalt. Nå er alle rottene i sofaen sammen og det ser ut til å gå veldi greit, men han sitter jo bare i hjørnet og observerer. Ista satt han å lagde litt koselyder for seg selv
ingen som har angrepet han.. eller nå driver samba og bøller da.. skjønner ikke hvorfor de bare kommer å angriper uten at han har gjort noen ting
han bare sitter der med sine egne saker han..

Kanskje han lever under prinsippet at man ikke skal slå jenter??? 
Men det sier å kanskje litt om tolvmodighetn hans og hvor mye han virkelig tollererer fra damene som da bøller med han...kan være at de provoserer med vilje for å vite hvor mye og hvor lenge de kan holde på føre han gjør noe...jeg vet ikke, en liten tanke som kom nå....
Men det sier å kanskje litt om tolvmodighetn hans og hvor mye han virkelig tollererer fra damene som da bøller med han...kan være at de provoserer med vilje for å vite hvor mye og hvor lenge de kan holde på føre han gjør noe...jeg vet ikke, en liten tanke som kom nå....
Jeg satt nettopp ut noen leker i sofaen for å se åssen det gikk når alle blir litt nysgjerrige og oppspilte. Pepsi ble selvfølgelig nusgjerrig og bevegde seg ut av det trygge hjørnet sitt. Da hoppa hun som er verst til å bølle på gutten. Dermed ble det slagsmål. Masseslagsmål for å si det sånn. Jeg bestemte meg forå prøve å ta bort hun som bøller og se hva som skjedde da. Nå går det helt fint. De er litt skeptiske til hverandre, men det går kjempe bra. Rart at en liten jenterotte kan lage så store problemer..