Ahh ok, tenkte ikke så langt da jeg la de inn. Skal ikke gjentas
Uansett, de to englene mine ser ikke ut til å være så veldig glad i hverandre

De sover sammen innimellom, men ellers sitter de i hver sin ende av buret (Ronja har blitt jaget nede i et hjørne det hun må sove blandt avisrusk, mens Lisja the almighty har fått hengekøya). Det ser ut som om Lisja har fått sjefsrollen i huset til Ronjas store fortvilelse. Lisja vil aller helst ha hengekøya for seg selv, men det hender av og til at hun slår på gorhumøret og lar Ronja få lov til å ligge der oppe og sove sammen med henne.
Tilogmed når de går ute i senga skal de krangle. De roter seg inn i tepper og puter og piper og hyler så mye at man skulle tro noen ble myrdet

Lisja herjer en god del med Ronja, skal alltid leke og hoppe på henne, så Ronja bruker å banke henne litt opp. Skjønner ikke noe jeg, den lille rotta sjefer over store Ronja. Hører veldig ofte piping fra buret, de krangler en god del, og om oftest er det Ronja som legger Lisja på ryggen. Har også sett at Ronja legges på rygg

Denne oppførselen har jeg sett i et par uker nå, og jeg blir bare mer og mer frustrert. Skjønner ikke helt hva som går av de to
Jeg har flyttet Lisja til et mindre bur med ingen fornøyelser, så kanskje hun får tenkt over oppførselen sin. Like før jeg gir bort Lisja og får i en ny bebis, men kan da ikke gi opp så fort.