Snart fremme i mål!

Rotter er flokkdyr og trenger burkamerater. Her postes spørsmål om introduksjoner.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Irene
Gnager på ledninger
Posts: 119
Joined: 22 Apr 2010, 20:12

Snart fremme i mål!

Post by Irene »

Har lenge hatt 4 stk jenterotter, men hatt de i 2 forskjellige bur! Dette pågrunn av at de 2 gamleste ikke var så veldig snille mot de 2 små, og etter flere forsøk gav opp og lot alt bare være slik det var. Noen flere slosskamper orket jeg ikke :sadpace:
Men for litt over en uke siden døde 1 av de 2 eldste, etter stadig å ha blitt gamlere og gamlere :trist: Så da tenkte jeg med en gang at nå måtte de 3 som var igjen virkelig kunne være sammen, kunne ikke la den ene være alene i buret sitt!! Alle 3 har nå fått møtes på soffaen i en liten uke nå, noe basking, slåing og slossing har det vært, + et lite sår fra det første møtet.. Men det har bare gått bedre og bedre, og nå har de gått over til å pusse hverandre og leke litt :cheerful: I går var de også samlet alle 3 i det samme buret for første gang.. Det gikk KJEMPE BRA :cheesy: De sov til og med sammen!! <3 Litt hardhent pussing er det og litt småkrangling..
Men det jeg lurer litt på nå da er (som sikkert mange har spurt før) : når er jeg sikker nok på at jeg kan la alle 3 være sammen for fulltid, selv når jeg er borte? For det kan jo plutselig skje at det bekker over for noen..
Lilli, Live & Luna<3
Hvil i fred <3 Mia, Remi, Sofie, Vide, Pernille, Emma & Rikke <3

tantepose
Gammelrotte
Posts: 3541
Joined: 04 Jan 2007, 03:09
Location: møreogromsdal
Contact:

Re: Snart fremme i mål!

Post by tantepose »

Det tror jeg vil gå bra. :cheerful:
JEG LESER MED SMIL I TANKENE OG SKRIVER MED SMIL OM MUNNEN

www.rottbo.piczo.com

Post Reply