mafiarotter

Rotter er flokkdyr og trenger burkamerater. Her postes spørsmål om introduksjoner.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

mafiarotter

Post by wollf »

ikke vært borti værre. mine har bare lagt de to små for hat. aldri hatt problemer med intro før. sitti i tenkeboksen lenge nå. kan det være at rotter jeg har hatt inn før ikke lukter dyrebutikk? aner ikke lenger. de er ikke slemmer på den måten at de biter til blods, men de puffer seg noe så grusomt og futter. i dag er lakris også med også rolige ion.
de små legger seg på rygg og skriker, men jeg gjemmer seg ikke og de har mer enn nok plasser å vike unna på som de feite damene ikke kommer seg til.
har ikke hatt denne adferden sisten sist dyrebutikkrotte og det var min første hanne charlie chaplin.
han bøllet krokan og frank slik.
takler mafiajentene mine rett og slett ikke pingler?

ring som kan ha utløst denne adferden er at alfa er på tur, pudding på slankekur, ørn er borte, draxxus har lvi, og mamma mindre hjemme en før da jeg jobber igjen. jeg lukter kanin, hamster og div da jeg kommer hjem, lille lakris fikk et anfall i går hun fikk nesten ikke puste pga surkling, men det gikk over like fort som det kom.

?????? :sadpace:

Larm
Gammelrotte
Posts: 4127
Joined: 16 Jun 2008, 21:14
Location: Bergen
Contact:

Re: mafiarotter

Post by Larm »

Det der fikk Shanti også. :trist:

prøv å rengjøre buret helt, det pleier å hjelpe.
Lisbeth
Rigel, Miro, Chino, Lillegutt, Ludvig, Sølvgutten og Dumbus
Chara, Mumrik, SilkeGnafs, Venus, MiniRult, Batgirl, Bambi, Sharma, Lillefot, Blaze, Aurora, Lille Prikk, Pippi og Ronja
http://www.rattus.no" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mystic.no" onclick="window.open(this.href);return false;

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: mafiarotter

Post by wollf »

nå er draxxus den roligste og fineste i introen. det er mye sparking med bakbena og dytting med rompa. tomme trussler. men babyene løper etter dem og vil være med så kan ikke være så ille

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: mafiarotter

Post by wollf »

ja. men får ikke tid før i morgen da kanskje eller søndag...

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: mafiarotter

Post by wollf »

og så var det ro. nå står de og spiser eple sammen... phu... draxxus har løpetid og danser rundt i buret som vanlig, pudding spiser og er fornøyd, og mika klattrer på det som kan gripes fatt i. alt er normalt igjen. heldigvis ikke noe som varte lenge. Alle er glade :cheerful:

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: mafiarotter

Post by wollf »

nå i dag tidlig ligger toras blå og snorker med draxxus, pudding har funnet et slankemiddel, nemmelig babyer. babyene rir på de voksene. merkelig nok er det ok? uansett så leker pudding og agouti jenta neders i buret så det spruter strø. de to er ganske like i adferd. så mon tro om noen har funnet sin tvilling sjel

Post Reply