introduksjon av nykommer.....:S

Rotter er flokkdyr og trenger burkamerater. Her postes spørsmål om introduksjoner.

Moderator: Moderatorer

Locked
marita-84

introduksjon av nykommer.....:S

Post by marita-84 »

Har lest litt flere steder at man skal introdusere nye rotter med den man har fra før på et nytt sted som ingen kjenner...problemet mitt er at: det er ingen sånne steder igjen:P Rotta mi går så og si overalt dt er mulig å la han gå....! Han pleier å gå masse i senga mi! Hvis jeg skifter sengetøy; kan jeg sette de sammen der første gangen da, eller må jeg lete frem et nytt sted likevel?? Er litt nervøs for at de ikke skal bli venner! Har aldri vært med på intro-delen før da de forrige rottene mine ble kjøpt sammen!!
Takker for ALL hjelp!!!!

kattla

Post by kattla »

da kan du jo prøve å vaske godt på en stille plass der du kan ha full oversikt over de når de møtes.når ikke rotta/rottene du har fra før har lukta si der fra før,blir det på en måte litt nytt for de/den.særlig viss du lar den nye rotta utforske der litt aleine først(tror jeg da:).Lykke til iallefall :P

§ RatGirl §
Gammelrotte
Posts: 3108
Joined: 14 Feb 2004, 17:48
Location: Oslo
Contact:

Post by § RatGirl § »

Legg en nyvasket duk på et bord og så lar du dem møtes, da har du god oversikt og kan bryte av hvis det blir noen alvorlig krangel, men det gjør det sikkert ikke, tror Einar heller bare blir glad for å få en venn :)

Locked