Ny liten herremann, med bilder

Rotter er flokkdyr og trenger burkamerater. Her postes spørsmål om introduksjoner.

Moderator: Moderatorer

Locked
Martha

Ny liten herremann, med bilder

Post by Martha »

Nå har min Lucky fått en venn, :D var innom slottet, men der hadde de bare barn som var så lange ......................... ca og de var kjempe redde, lite hår hadde de også, tror ikke de kan være mer enn 3 uker. :evil: :evil: :evil: :evil:
Men jeg fant en liten herremann i kirkegata.
(Setter inn bilde senere)
Påse viss du leser dette, kan ikke du gå innom slottet å se på de rottene og si noe til de viss de ikke er gamle nokk, jeg greide ikke si noe jeg fikk sjokk når jeg så de, de var KJEMPE små.
Vet ikke om jeg har skrevet dette på riktig plass :oops:
Last edited by Martha on 18 Oct 2005, 15:56, edited 1 time in total.

Påss

Re: Ny liten herremann

Post by Påss »

Martha wrote:Nå har min Lucky fått en venn, :D var innom slottet, men der hadde de bare barn som var så lange ......................... ca og de var kjempe redde, lite hår hadde de også, tror ikke de kan være mer enn 3 uker. :evil: :evil: :evil: :evil:
Men jeg fant en liten herremann i kirkegata.
(Setter inn bilde senere)
Påse viss du leser dette, kan ikke du gå innom slottet å se på de rottene og si noe til de viss de ikke er gamle nokk, jeg greide ikke si noe jeg fikk sjokk når jeg så de, de var KJEMPE små.
Vet ikke om jeg har skrevet dette på riktig plass :oops:
Var det tre stykker som var i Kirkegata ? Jeg var nemlig inne på lørdag og de var kjempesøte. Store og fine. De var visst kommet inn privat, - det var svært sjelden de kjøpte inn rotter fra Sverige nå lenger. Var så mye folk at jeg fikk ikke spurt noe mer etter. Snakker du med Merete (tror hun heter det) så kan du sikkert få greie på mere om dem.
Skal se om jeg kan komme meg innom på Slottet.

Martha

Post by Martha »

Ja jeg tok med meg en av de tre, han virket ikke så redd så jeg skjønte de var privat, han er kjempe søt, håper de to blir gode kompiser, han skal foresten hete Baltus.

Mikey

Post by Mikey »

Hei Martha, grattis med den lille, hvordan går det med de to kommer de godt overens??? Er litt nysjerrrig, vil så gjerne kjøpe en kamerat til vår Lille Rufus, men etter det gikk så galt med Oliver og Rufus er jeg veldig engstelig, men vil jo ikke at Rufus skal være alene heller. Så kunne du være så vennlig å holde med oppdatert på hvordan introduksjonen går mellom dine to prinser??? :rat:

Martha

Med bilder.

Post by Martha »

Det gikk KJEMPE greit :D Jeg satte de sammen på databordet, de snuste masse på hverandre, den nye hyle bitte litt, men jeg satte de sammen i buret samme dag og de er kjempe kompiser :thu:
Så du må bare prøve deg frem, men det går somregel best når den nye er liten.
Dette er den nye Baltus
Setter inn noe bilder her av de. :D
Image
Dette er dumboen Lucky
Image
:D :thu: :konge: :D :thu: :konge:

Mikey

Post by Mikey »

Jeg så utrolig gla for å høre at det gikk så bra Martha , har nå funnet en baby rotte som skal bli vår nye kompis, får han om noen uker og nå må jeg virkelig si at jeg gleder meg MASSE. :bravo:

Martha

Post by Martha »

Håper alt går greit for deg og den nye. Lykke til :thu: :D :thu:

Locked