"forsøk", introdusering av hannrotter

Rotter er flokkdyr og trenger burkamerater. Her postes spørsmål om introduksjoner.

Moderator: Moderatorer

Locked
renatsko
Bygger bol
Posts: 506
Joined: 21 Aug 2005, 20:59

"forsøk", introdusering av hannrotter

Post by renatsko »

Har lest ein del i hestebøker no, og fant noko interessangt. Der stod det at dersom mora til eit nyfødt føll dør rett etter fødselen (evt. mens føllet fortsatt pattar av mora) kan den få ei fostermor. Og då var det viktig å f.eks legge på føllet eit dekken (eller andre ting som inneheldt fostermoras lukt), så ho reknar med at ungen er hennar.

Tenkte litt på dette ei stund, før eg fant ut at dette kanskje kan brukast ved introduksjon av rotter òg.

Fekk låne ei vaksen hannrotte av ei venninne som ingen av krabatane mine har sett før, og prøvde å introdusere han til "sjefen" i flokken min på eit nøytralt sted. Resultatet blei slåsstkamp.

Fekk skilt dei, putta rotta mi tilbake i buret sitt, mens eg tok på rotta til venninna mi ein sele eg har brukt på "sjefen" når han har vert med meg ut (hadde brukt den på han inne dei siste dagane, for å vere sikker på at lukta hans var på den). Prøvde så å introdusere dei igjen, og då vart det berre litt sniffing på kvarandre, og så var alt ok. :D

Kan dette ha vert rein tilfeldighet, eller ligg det faktisk noko i det med lukt?

Heidi
Gammelrotte
Posts: 4458
Joined: 13 Feb 2004, 13:46
Location: Oslo
Contact:

Post by Heidi »

Det er vanlig prosedyre å la hengekøyer o.l. flytte litt rundt mellom bur for å lette en vanskelig introduksjon, ja :D

renatsko
Bygger bol
Posts: 506
Joined: 21 Aug 2005, 20:59

Post by renatsko »

Ja, det er eg fullstendig klar over. :) Men det som var så rart var at han godtok han på flekken - sjølv når han gikk inn i buret hans. Det har eg aldri 'fått til' med nye rotter som kun har helst på 'sjefen' i eit par timar.

Teinkte ikkje over det då, men skulle ha prøvd å tatt av selen og latt dei helse på kvarandre igjen då, og sett korleis Det gikk. :)

Zakura-chan

Post by Zakura-chan »

Blir litt som et tips jeg leste om degus det da.
Der fikk jeg et tips om at for å sette en ny degus inn til en gammel eller en gruppe, så kunne man la dem få bade i det samme sandbadet (ettersom deguser også gjør fra seg i sandbadet gjør det at alle i flokken får samme lukt)

Locked