Viktoly :) Endelig er lille blå i gjengen :)

Rotter er flokkdyr og trenger burkamerater. Her postes spørsmål om introduksjoner.

Moderator: Moderatorer

Locked
Mocka
Hamstrer mat
Posts: 352
Joined: 13 Nov 2005, 00:51
Location: Asker
Contact:

Viktoly :) Endelig er lille blå i gjengen :)

Post by Mocka »

Hei hei :)

Endelig er lille blå tatt inn av damene mine :bravo: Etter mye introdusering og utprøving av alle rare ideèr, er den gode dagen kommet der Turte får være med i gjengen :D Akkurat nå fåregår tvangsvasking og litt "humping", men ikke noe biting som har hent de andre gangene. Kanskje det hjalp og snakke litt med den ene bølla om at hvis hun ikke oppførte seg nå, så måtte hun bo i det lille buet en natt :P Dette har jeg ventet på i et par måneder :) nå er jeg nede i 2 bur :bravo:

Stakars Turte sitter bare på øverte hylle og er litt redd for å gå ned stakar. En helt ny og stooor verden har åpnet seg :P Jeg krysser fungrene for at dette fungerer :D

Mvh en glad Monica :D

Fint_Lite
Tisser i køyene
Posts: 613
Joined: 04 Oct 2005, 23:07
Location: Kristiansand
Contact:

Post by Fint_Lite »

Så gøy!! Husker da Tjukka godtokk Lille My, tror hun angret på det etter på...haha My var som en klegg etter hun!! Så kjøpte jeg Tutta, men My var fortsatt like mye etter....så kom Sissi, da fikk Tjukka fred! haha...så det blikket til Tjukka av og til, "hjelp meg" hahaha.....

Men det er så gøy da de blir godtatt i flokken! Da Sissi kom tok den en uke før all små krangling ble borte, de sov sammen og slikt..men uenigheter ble det! Nå (aner ikke hvordan de får plass) sover de alle i samme sovehus, de har vokst endel de små jeg skaffet..og så skal det helst en hel avis inni sovehuset i tillegg......

En ting er sikkert, rotter er gøye dyr! De gjør så mye rart
Mvh

Jane, Tjukka, Lille My, Tutta og Sissi!

www.FintLite.piczo.com

Locked