Blanco Melis

Rotter er flokkdyr og trenger burkamerater. Her postes spørsmål om introduksjoner.

Moderator: Moderatorer

Locked
Eli Andrea
Markeringsbehov
Posts: 294
Joined: 20 Sep 2005, 09:09
Location: Dale

Blanco Melis

Post by Eli Andrea »

Som dåke kansje har lest på medlemsoppslag, ar eg fått ei ny rotte..
so no lure eg på kordan eg skal introdusere hann til Beatle og Oliver,
No har eg såtte han i eit ganske lite bur(har ikkje større) rett vedsdenav Beatle og Oliver sitt,, han har også fått eit såve hus som var beatle og oliver sitt, men det pleie dei ikkje og bruke..<

Melis er ein veldi nervøs herremann, og er ikkje so veldig masse handtert, men han bite ikkje.. han har endå ikkje ete menst eg har sett på. so skal eg vente med introduksjonen eller skal eg gjere det med ein gang,, kansje han føle seg tryggare vist han blir venna med dei?
R.I.P Oliver:( du vil alltid bli savna.
Eg Beatle og Melis er glad i deg.

Maja
Klatrer på møblene
Posts: 530
Joined: 08 Sep 2006, 17:53
Location: Lørenskog/Trondheim
Contact:

Post by Maja »

Mange gode råd i Heidis FAQ: http://awas.nvg.org/faq/index.html
Jeg fulgte den da jeg skulle introdusere min andre hun-rotte til den jeg hadde fra før. Gikk knirkefritt heldigvis, men det gjelder jo å bruke litt skjønn også, og se an situasjonen. Det er uansett tryggere å skynde seg langsomt enn å la det gå "fort og gæli" ;)
Lykke til med den nye! :D
Ærbødigst,
Maja :rottehode:

§ RatGirl §
Gammelrotte
Posts: 3108
Joined: 14 Feb 2004, 17:48
Location: Oslo
Contact:

Post by § RatGirl § »

Jeg ville kanskje gitt dem et forsøk nå, for å se hvordan de reagerer, så kan du se det an derifra. La dem møtes på et nøytralt sted og ha et håndkle klart i tilfelle det blir bråk.

Eli Andrea
Markeringsbehov
Posts: 294
Joined: 20 Sep 2005, 09:09
Location: Dale

Post by Eli Andrea »

no er allesammen i samme bur:D Oliver er kjempe grei og legge heile seg (og allt for mykkje fett)

Image

oppå Melis.. Men so grei er ikkje Beatle. Når Melis ligg ein plass Beatle ikkje likar bes han seg opp og legg melis i bakken, slik står han ei stund..Melis har funne såve skoeska som sin plass.. han går faktisk nesten ikkje ut derfrå, for der er jo Beatle og passa på.. Melis kan heller ikkje klatre i bure, so han har litt vanska for og få mat..

so eg lurte på om eg skulle ta beatle i eit eige bur i nåken tima.. slik at Melis kan utforske litt uten hauken vaktane?

kansje ei natt?

no ligge begge i eine hengekøia, men dei ser litt anspente ut..
R.I.P Oliver:( du vil alltid bli savna.
Eg Beatle og Melis er glad i deg.

Eli Andrea
Markeringsbehov
Posts: 294
Joined: 20 Sep 2005, 09:09
Location: Dale

Post by Eli Andrea »

no er eg heilt fortvila :( eg trudde ale gjekk fint i bure, men Melis har bitemerke på halen, og plutseli lika ikkje Oliver han heller.
Eg veit ikkje ka eg skal gjere.

Det er skikkelig vanskeli og prøve og gjere Melis tamm samtidli som og introdusere han til mine gale rotte..

Det ser ut som Melis prøve og verte sjef.. det vill jo absolutt ikkje Beatle siden han alltid har vore sjef..

I natt trur eg eg sette Melis inn i det lille reise buret, og prøve på ny introduksjon i morra..

men det er so teit for på dei nøitrale plassane ligge jo dei og søv sammen, men med ein gong dei kjem i buret krangla dei so busten står :
(
ka skal eg gjere?
R.I.P Oliver:( du vil alltid bli savna.
Eg Beatle og Melis er glad i deg.

Hoyst_87
varamedlem
Posts: 1041
Joined: 20 Jan 2006, 17:58
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo
Contact:

Post by Hoyst_87 »

Vasket du buret, før du satte dem sammen inn i det? Hvis Oliver og Beatle kjenner kun sine lukter i buret, så er det lettere for at de blir aggressive mot en ny. I tillegg, gjerne ommøbler litt før du setter rottene inn igjen, og sett inn noe nytt(noen kvister fra et løvtre, evt andre ting), slik at det blir litt annerledes i buret. Og la gjerne Melis være alene der litt først, slik at han blir kjent med omgivelsene, før du setter inn først den snilleste av de andre(Oliver?) og så tilslutt den som er vanskeligst, la det gjerne gå en stund før du setter inn de andre. :) Slik at Melis får litt tid på seg til å bli kjent. Kanskje også legge inn litt av strøet fra hans bur slik at du får hans lukt i buret, og resten nytt, slik at det er helt nytt og nyvasket og ommøblert for de to andre når de kommer inn. :P Lykke til! :)
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3

Eli Andrea
Markeringsbehov
Posts: 294
Joined: 20 Sep 2005, 09:09
Location: Dale

Post by Eli Andrea »

Eg vaska bure før eg satte dei inn.. eg satteinn nye ting og....
det gjekk grett i to daga kansje, før beatle begynte ekstremt :/ det er så vanskelig
R.I.P Oliver:( du vil alltid bli savna.
Eg Beatle og Melis er glad i deg.

Eli Andrea
Markeringsbehov
Posts: 294
Joined: 20 Sep 2005, 09:09
Location: Dale

Post by Eli Andrea »

har funne ut at det er Melis som er "voldelig" so det hjlpe ikkje og vaske buret sjølv om eg vaska det helt ned med salo for andre gang dinna veka :/
R.I.P Oliver:( du vil alltid bli savna.
Eg Beatle og Melis er glad i deg.

Locked