ka skal eg gjere?

Rotter er flokkdyr og trenger burkamerater. Her postes spørsmål om introduksjoner.

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Eli Andrea
Markeringsbehov
Posts: 294
Joined: 20 Sep 2005, 09:09
Location: Dale

ka skal eg gjere?

Post by Eli Andrea »

sikkert plasert ditta feil plass, so berre flytt det.

I går kveld slapp eg ut rottene på rotte rommet, og gjekk opp for og hente nåke, men då distraherte teven meg og eg glømte helt at rottene var ute.

når eg skulle ned og ta dei inn i gjen fekk eg helt sjokk, det var bloddråpar i heile buret, eg trudde selfølgelig at ein av dei va dø.
Men det var ingen heldivis ikkje, det ser ut som om Oliver og Beatle har slost, for Beatle har nesten musta eine kloa, og det blødde masse(eg rensa det med pyrisept) no har det slutta og blø. og Oliver hadde tre opne sår på ryggen (har grodd utruli fort, har allerede lukka seg bra)
Eg blei som vanli helt hysterisk. No står alle i kvart sitt bur, Oliver i det bittelille kattereise buret(siden han e den einaste som ikkje blir rabiat utan plass) Beatle i det middelse reise buret og Melis som ikkje hadde nåken skadar i det store.


så spørsmåle er då ka eg skal gjere, hadde dei i sofastolen i sta og dålåg dei å sov sammen, men Beatle og Oliver var litt sure på kvarandre.
skal eg vente til nagla og såra på ryggen har grodd helt før eg sett dei sammen i gjen?
kan dei settast sammen i gjen? Oliver og Beatle er jo brødre og har alltid budt sammen, og Melis hadde jo ikkje nåken sår...''
Ka skal eg gjere??
R.I.P Oliver:( du vil alltid bli savna.
Eg Beatle og Melis er glad i deg.

Post Reply