Forslag om låst styrefri tråd for medlemmene.

Post Reply
Woodgirl
Stjeler søppel
Posts: 752
Joined: 12 Dec 2006, 17:49
Location: Oslo

Forslag om låst styrefri tråd for medlemmene.

Post by Woodgirl »

På bakgrunn av stadig nye fjerninger og stenginger av tråder foreslår jeg at det opprettes en tråd der medlemmene kan få diskutere fritt og styret kun har innsynsrett men skrivesperre!
Der medlemmene kan diskutere fritt om NTF's styre og stell uten sensur.
Ha en deilig dag med mange bartenuss.

anita
Gammelrotte
Posts: 2716
Joined: 13 Feb 2004, 19:23
Kjønn: Ikke oppgitt
Location: ullensaker

Re: Forslag om låst styrefri tråd for medlemmene.

Post by anita »

Men dette var da et etterlengtet og velbegrunnet forslag. Hvorfor? I årenes løp har "Send en mail til styret" drevet mangt et medlem til desperasjon og resignasjon; kan man ikke snakke med styret, så bør man kunne snakke om det. Men dialog er absolutt å foretrekke - styret er jo medlemmenes instrument, og da er det klart det vil møte oss på midten. :jepp:
Eller kanskje ikke ...? :hmmm:
<:3___)~~~ <:3___)~~~ <:3___)~~~

Lyngrottene
River avispapir
Posts: 995
Joined: 29 Jun 2009, 21:38
Location: Rygge/Moss
Contact:

Re: Forslag om låst styrefri tråd for medlemmene.

Post by Lyngrottene »

jeg synes i grunn det er greit at folk slipper løs hva de mener i EN tråd. For blir det stengt, så åpner de bare en ny og fortsetter der, pluss at de kverulerer på at den de diskuterte i ble enten stengt eller fjernet... Etterhvert så blir det jo mindre og mindre respons... :oops:
Hilsen oss og våre 7 snart 9 bartetotter :D - Nå med Oppdatert hjemmeside ♥
R.I.P. englene våre, dere er dypt savnet <3

It's better to have loved and lost... Than never too have loved a rat before!!

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: Forslag om låst styrefri tråd for medlemmene.

Post by sanca »

Ja, dialog er alfa og omega i en forening, og det vil ikke alltid føles som dialog ved epost eller pm. For min del er jeg mer trygg på at jeg får helt ærlig svar på et spørsmål hvis mange kan se både spørsmålet og svaret, og mange kan bidra i dialogen. Av og til kan det være greit med "vitner". Som jeg var inne på i en av de omdiskuterte trådene er denne delen av forumet på en måte våre medlemsmøter. Jeg mener også som sagt at denne delen kun bør være åpen for innsyn for betalende medlemmer, bør ikke kunne hverken leses eller skrives i av andre. Da vil takhøyden for hva som kan sies bli litt høyere. Da kan det aller meste få stå en stund (så sant det ikke strider mot norske lover), og evt fjernes seinere hvis det strider mot forumreglene, ETTER at diskusjonene har roet seg og evt funnet en løsning.

Krangler behøver ikke alltid være noe negativt, det behøver i hvertfall ikke alltid få negativt utfall. De kan noen ganger komme som lyn fra klar himmel og utløst av bagateller, men andre ganger kan det være symptom på noe dypere som bare må boble opp til overflata før eller siden. Det siste tror jeg har vært tilfelle her i foreningen nå, selv om enkelte hardnakket prøver å påstå det motsatte, at dette bare er opphausing og utløst fordi det tok lang tid før vara fikk tilgang til styreforumet. Det er nok ikke tilfelle. For at dette skal få positivt utfall er det mange som sikkert må svelge kameler, stolthet og litt av hvert.
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

Post Reply