Hehe, nei det hadde ikke gått gitt, da hadde det blitt mye barn... Hos meg er det bare jenter, tyson skal ikke bo hos meg jeg har bare hatt han som avlshanne, er en jente i lillestøm som skal ha faren så han skal bo der samme kompissene sine og ikke hos meg.
hehe;) de er helt skønne Vil bare ha ALLE Selv men da blir nok samboeren min gal;) holder liksom med de 4 jeg har;) også skal jeg beholde en eller 2 av disse små og da holder det:)
Hvis du går inn på www.finn.no og går på finnkode: 16070567 så er det bilder av alle nurkene og foreldre. Men kan hende jeg har sett feil på kjønn altså, men tror det er riktig;)
Nu ved jeg ik om dem du skal sælge ungerne til gør sig seriøse i simi/burmese avl.
Men så er det MEGET vigtigt du informerer dine købere om at der er husky i kuldet.
Husky er noget rigtigt skidt i simi/burmese avl.
Jeg eeeelsker husky - men husky ødelægger simi/burmese avlen da pointen vil mangle!
Det får vi håpe han ikke blir. Skjønner mange vil reagere på alderen hans, men ungene blir sossialisert max og alle er friske og fine=) Desuten gjort er gjort ikke vits å diskutere det nå
Vel, der vel som det sies: det er bedre å be om tilgivelse en tillatelse?
Jeg vil vel påstå at det i dette tilfelle må forventes reaksjoner på dette kullet, alle omstendighetene tatt i betraktning. Dette er den rake motsetning av hva man kaller god og fornuftig avl.